Ik zag hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Meddo het volgende:
De 720p versie heeft zicht op het net aangeboden
Een moderator die het downloaden van warez bespreekt en goedkeurt!!!quote:
Wel erg snel IMHO, film draait nog niet zo gek lang in de bios.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef Meddo het volgende:
De 720p versie heeft zicht op het net aangeboden
[ afbeelding ]
In Nederland niet nee, in de rest van de wereld is ie al sinds mei te zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:14 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wel erg snel IMHO, film draait nog niet zo gek lang in de bios.
Leuk, dat ons kikkerlandje een paar maanden later aan de beurt kwam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef Meddo het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, in de rest van de wereld is ie al sinds mei te zien![]()
1080p is er trouwens nu ook
Uhm ik heb de film 4 maanden geleden al in Oekraine gezien, dus niet heel Europa hoor, ik denk dat vooral Nederland weer laat was, achteraf gezien wel een slimme zet van Disney hoor want hij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef DrDurden het volgende:
Heel Europa was laat ten opzichte van Amerika. Ik heb nadat ik de film gezien heb maar gelijk de Blu-ray besteld, die krijg ik over een week binnen, als het goed is.
Een aanzienlijk deel van Europa moest maanden (en maanden en maanden) wachten, wat me nooit een goede zet lijkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm ik heb de film 4 maanden geleden al in Oekraine gezien, dus niet heel Europa hoor, ik denk dat vooral Nederland weer laat was, achteraf gezien wel een slimme zet van Disney hoor want hij trekt volle zalen.
Herfstvakantiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef MilaNL het volgende:
In de herfst/winter gaan er veel meer mensen naar de bios hier.
er is toch ook een zomervakantie? Er gaan gewoon meer mensen naar de bios in de herfst omdat het weer hier dan slecht is dus stellen ze films uit zodat ze meer verdienen.quote:
Als het je vierde is, heb je 'm gewoon niet genoeg gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm leuk! Alles zit er in: humor, romantiek, spanning, emotie.. Al doet het geheel me wel iets minder dan Wall-E (instant tranentrekker..) Nemo (gewoon een klassieker) en the Incredibles. In m'n Pixar top dus een mooie vierde plaats. Up.
De eerste helft, ja, met een beetje uit de tweede.quote:
Klopt, Franse woorden in de film, maar gewoon originele audio en prima custpm NL subs. Perfecte rip. Als van de zomer de film uit was gekomen in de bios had ik m daar gezien. Nu lekker thuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Adelante het volgende:
Die blue ray rip is wel de Franse versie geloof ik, er wordt netjes Engels gesproken maar alle teksten in de film zijn Frans (mon livre d'avenures)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |