Geef der een ontspanning massage cadeauquote:Op maandag 10 november 2008 12:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze mag niet (meer) posten vanaf 't werk en voor de rest is ze druk enzo
quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[GEZ/VERMIST] Runx + foto's van der poes en neukertje
lol..quote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[GEZ/VERMIST] Runx + foto's van der poes en neukertje
lol dat zou idd niet slecht zijn ja.. maar goed.. ga gewoon weer door.. en val morgen ochtend wel ergens in slaap .. hoop ik..quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
nou een uiltje knappen. geen slecht idee
Join the club:quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
nou een uiltje knappen. geen slecht idee
hmm ... ergens... toch niet midden op straat ofzo ?quote:Op maandag 10 november 2008 13:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol dat zou idd niet slecht zijn ja.. maar goed.. ga gewoon weer door.. en val morgen ochtend wel ergens in slaap .. hoop ik..
lol.. ik mag hopen van niet.. maar denk niet dat ik voor morgen ochtend slaap.. dus lang zal het dan wel weer niet zijn ofzo.. maar zie ik morgen wel weerquote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ... ergens... toch niet midden op straat ofzo ?
aj je nieuwe laptop tas werkt perfekt zie ikquote:
Haha.. inderdaag goed kussenquote:Op maandag 10 november 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aj je nieuwe laptop tas werkt perfekt zie ik
als je er morgen niet bent moeten we zon vermist topic voor je openen, dat je het maar weetquote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik mag hopen van niet.. maar denk niet dat ik voor morgen ochtend slaap.. dus lang zal het dan wel weer niet zijn ofzo.. maar zie ik morgen wel weer
ja zo zou je het wel kunnen noemen denk ik..quote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke, ja das minder dan ja. ben je nog niet helemaal vrij.
heeft dat slaapgebrek en therapie iets wat mekaar te maken soms ?
wbquote:Op maandag 10 november 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terug van de lunch
oh vervelendquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja zo zou je het wel kunnen noemen denk ik..
nou voorlopig nog niet.. en heb het toch al zo lang dat ik er niets meer van merk.. ach ja.. is niet erg.. overleef het welquote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh vervelend![]()
Hopelijk heeft het het gewenste resultaat , dat je wat meer kan slapen.
ik moet nog tot half 6quote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
godver nog 3,5 uur. het schiet ook niet op vandaag
meestal ga je tegen 14:00 naar huisquote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
godver nog 3,5 uur. het schiet ook niet op vandaag
wb matequote:
hahah, jaja, nou als dat zou kunnen. nee meestal om 15:30. maar soms ga ik wat vroeger, neem ik wat opquote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meestal ga je tegen 14:00 naar huis
luie donder!quote:Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah, jaja, nou als dat zou kunnen. nee meestal om 15:30. maar soms ga ik wat vroeger, neem ik wat op
Geef mij die luxe ook isquote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meestal ga je tegen 14:00 naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |