En wat als jij over 15 jaar een dochter van 11 hebt die door drie vriendjes van 12 wordt verkracht? Praat je dan nog zo?quote:Op maandag 10 november 2008 12:48 schreef Nee het volgende:
Vroeger speelde je super mario bros op de nintendo toen je 12 was. Deze generatie ligt te neuken op 12 jarige leeftijd. Ik zie het probleem niet. Ik heb een leuke kinderlijke jeugd gehad, heb een normale ontwikkeling doorstaan. Dat deze generatie psychopathologische trekjes vertoont zal mij een rot zorg zijn.
"Waar kan ik u mee helpen?"quote:Op maandag 10 november 2008 12:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus ook niks van
Had jij niet dood kunnen gaan ipv Miriam Makeba?quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind die rouvoet maar een eng mannetje
Ik heb reuze zin om jou om het leven te brengen. Dat geeft mij waarachtig een zalig gevoel. Mag ik?quote:Op maandag 10 november 2008 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die boodschap is? Dat je vooral níet moet doen waar je lekker zin in hebt, zolang je je daar goed bij voelt?
excuse you?quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Had jij niet dood kunnen gaan ipv Miriam Makeba?
Nou sorry dan, ik dacht dat je het meende dat Rouvoet een eng mannetje is.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 13:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb reuze zin om jou om het leven te brengen. Dat geeft mij waarachtig een zalig gevoel. Mag ik?
Wat als? Er is geen sprake van 'wat als'. Kinderen pakken in deze tijd is iets voor egoïsten die alleen luisteren naar hun voorplantingsdrang en moeite hebben om rationele beslissingen te nemen. Dacht je nou werkelijk dat je tegenwoordig kinderen kunt opvoeden naar eigen hand?quote:Op maandag 10 november 2008 12:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat als jij over 15 jaar een dochter van 11 hebt die door drie vriendjes van 12 wordt verkracht? Praat je dan nog zo?
Die norm is een vrij universele norm. In alle culturen (behalve die van het Westen) zie je dat men met ontzag en voorzichtigheid met seksualiteit omgaat. Men is zich bewust van de macht van seksualiteit. Dat besef uit zich in een voorzichtige omgang met seks en liefde. Enige mate van preutsheid en kuisheid speelt daarin een voorname rol. Willen wij niet ten prooi vallen aan de macht van seksualiteit, dan moeten wij haar aan banden leggen, haar niet in alle domeinen van het (openbare) leven toelaten.quote:Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef pfaf het volgende:
Abnormaal suggereert een norm. En wie bepaalt deze: Rouvoet?
Sprookjesboekquote:Op maandag 10 november 2008 07:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de CU, de partij die grossiert in verknipte ideeën (over vrouwen en homo's, bijvoorbeeld), gebaseerd op een 2000 jaar oud sprookjesboek...
Een term waarmee antitheïsten aangeven dat ze de pluraliteit en verscheidenheid aan geschriften die samen de Bijbel vormen niet kunnen bevatten.quote:
Hier ga je volgens mij de mist in. Ik weet in ieder geval dat de seksuele moraal bij sommige bergvolkeren in thailand totaal niet te vergelijken zijn met onze normen en waarden. Dan hebben we nog het afrikaanse continent waarbij we graag de christelijke normen hebben willen opdringen maar dat nog steeds niet goed gelukt is op sexueel gebeid. Hoe het in zuid amerika zit zou ik niet weten.quote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef Scaurus het volgende:
. In alle culturen (behalve die van het Westen) zie je dat men met ontzag en voorzichtigheid met seksualiteit omgaat.
Je hebt een achterhaald beeld van de werkelijkheid; zo veel is wel duidelijk. Je relativeert de zaak op een manier waar zelfs Maarten van Rossum nog U tegen zegt. En wat dat egoïsme betreft: dat lijkt voor jou ook nogal te gelden. Zelf heb je een probleemloze, onbezorgde jeugd gehad. De rest zal je een rotzorg zijn...quote:Op maandag 10 november 2008 15:00 schreef Nee het volgende:
Wat als? Er is geen sprake van 'wat als'. Kinderen pakken in deze tijd is iets voor egoïsten die alleen luisteren naar hun voorplantingsdrang en moeite hebben om rationele beslissingen te nemen. Dacht je nou werkelijk dat je tegenwoordig kinderen kunt opvoeden naar eigen hand?
Ik las net de wiki van Traci Lords, die heeft haar eerste 18+ film gefabriceerd op een leeftijd van 15 (door een valse identificatie te gebruiken).quote:Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef JohnDDD het volgende:
Heeft dat niet gewoon ook met intelligentie te maken?
Vroeger hadden domme mensen ook al op hun 15e seks, laat dat na de ondergang van het christendom 13 geworden zijn, een vrij normale ontwikkeling wellicht.
Intelligente mensen hebben ook nu niet op hun 12e seks voor een breezertje.
Ik schets de grote lijnen van de seksuele moraal die in het overgrote deel van de menselijke gemeenschappen heerst. Daar is niets christelijks aan. Maar vertel, hoe gaat men in de bergen van Thailand met seksualiteit om? Lenen meisjes zich daar uit voor een schelp in plaats van breezer?quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Hier ga je volgens mij de mist in. Ik weet in ieder geval dat de seksuele moraal bij sommige bergvolkeren in thailand totaal niet te vergelijken zijn met onze normen en waarden. Dan hebben we nog het afrikaanse continent waarbij we graag de christelijke normen hebben willen opdringen maar dat nog steeds niet goed gelukt is op sexueel gebeid. Hoe het in zuid amerika zit zou ik niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |