quote:
Op maandag 10 november 2008 10:03 schreef agter het volgende:Te triest voor woorden.
Wat is eigenlijk het beleid van Fok! als een user aangeeft KP in bezit te hebben?
Heeft Fok daar een beleid op?
Schatteke, doe eens niet zo anaal. Niet dat het niet erg is, maar je verwacht toch serieus niet dat de politie met volle mankracht achter dit soort zaken aan gaat? Om heel lullig te zijn, ze hebben wel wat beters te doen. Zoals geld incasseren en langs de weg in de struiken liggen. Als ze dergelijke zaken en alle feiten niet op een zilveren presenteerblaadje aangereikt krijgen, belandt zo'n zaak al snel in het ronde archief. Voor de politie is de vervaardiger van het filmpje belangrijk, niet iemand die het toevallig heeft doorgestuurd.
In mijn naieve jaren, toen ik nog bij de politie werkte, heb ik ook eens gemeend een zaak aan te brengen. Ik kreeg toen een heel lauw telefoontje van een rechercheur die vond dat "de keten tot de dader wel erg lang werd" en er daarom niets mee ging doen.
Nogmaals, niet dat het niet erg is, maar je kunt je ook te anaal vastpinnen op dit soort zaken. Neem een kop koffie en ga even buiten afkoelen

En fok is geen partij in deze.