quote:
Op maandag 10 november 2008  14:01 schreef DarkY.NL het volgende:ik heb nog niet alle reacties in dit topic en de 4 voorgaande gelezen.
Maar hij is er een beetje ingetuind door zijn "pokervriend" of niet?
Volgens mij is het een ventje die stoer doet.
Toen die vent wel wat vrouwen wilde, praatte Joran ineens over allerlei problemen om ze in nl te krijgen (hij wil er onderuit komen). 

Eens!!!
die beveiligingsknoeierd heeft zich al die tijd voorgedaan als belangrijk crimineel mannetje en heeft met zijn praatjes Joran op idee'en gebracht. in eerste instantie deed Joran lekker mee met grootspraak maar toen puntje bij paaltje kwam bleek Joran gewoon een prutser te zijn die zijn praatjes met geen enkele mogelijkheid kon waarmaken.
Mijn's inziens is hij dus door iemand anders op het idee gekomen en is de hele boel vanuit Pr/dV geinitieerd geweest.
als je het zo zou bekijken is er dus maar 1 iemand die echt fout bezig is geweest en dat is meneer emmy-award himself.
zou me persoonlijk niks verbazen als er binnenkort een aanklacht vanuit de kant van Joran komt naar het adres van Peter en dat ie de zaak nog gaat winnen ook!