er is weinig voor nodigquote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef MilaNL het volgende:
ooohh hij is een man van een woord! dan is ie te vertrouwen.
Wij ook nietquote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Roi het volgende:
Nou, dit zal veel goeds doen voor Joran's vertrouwen in de mens(heid)... Die komt hier nooit meer bovenop...
Inderdaad, dan zegt Joran dat hij die 2500 euro toch niet nodig heeft en dat hij er niet serieus in door wilt gaan, en dan gaan ze hem aanbieden om naar hem toe te komen om het af te ronden.quote:
Ik mag het niet hopenquote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef charleen het volgende:
Komt die sul nou ook in allerlei tvprogramma's na deze uitzending?
Het lijkt wel een msn relatie.quote:
Ik neem aan dat Peter morgen bij P&W zit en dinsdag bij DWDD (of andersom).quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef charleen het volgende:
Ik ga toch echt naar Studio Voetbal zometeen, jammer he Peter.quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker gepland ook weer Peter. Het zou eigenlijk tot 22.45 duren, nu ineens tot 23.12.
En Studio Voetbal dan...quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker gepland ook weer Peter. Het zou eigenlijk tot 22.45 duren, nu ineens tot 23.12.
Bij Paul de Leeuw. Adje IIquote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef charleen het volgende:
en die dag erna de beveiliginsambtenaar en Celestequote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Peter morgen bij P&W zit en dinsdag bij DWDD (of andersom).
Ik zou er bijna msn voor installeren, als ik zijn msn adres zou hebben.quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Die MSN-gesprekken met Joran zijn priceless.
Precies. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Joran een engerd van het laagste allooi, maar dit is gewoon net zolang jengelen - ondanks zijn tegenstribbelen - tot hij er in mee gaat.quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zegt Joran dat hij die 2500 euro toch niet nodig heeft en dat hij er niet serieus in door wilt gaan, en dan gaan ze hem aanbieden om naar hem toe te komen om het af te ronden.
Hehe, dat was precies wat ik wilde replyen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef Jane het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar jezus, de spelling van die gozer!
Omdat ie MSNt?quote:Op zondag 9 november 2008 22:35 schreef Faasbian het volgende:
Joran spoort gewoon niet dat is wel duidelijk, maar dat wisten we al. Wanneer wordt die jongen nou eens opgesloten?????????
Arnhem de gekstuhquote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran is een BAAS, hoe meer ik van hem te weten kom, hoe grappiger ik hem vind.
Dat is die shizzle van de straat manquote:Op zondag 9 november 2008 22:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Hehe, dat was precies wat ik wilde replyen.In werkelijk elke zin een of meer spelfouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |