Ja had ik ook al gelezen, wie o wie zal het zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is Arjan een fok userSandstorm was toch beveiliger bij een museum ofzo?
De_Ananas.quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is Arjan een fok userSandstorm was toch beveiliger bij een museum ofzo?
Ook altijd asian's enzo
quote:Op zondag 9 november 2008 22:56 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe hou ook achter ze pc zat te chatten met Joran (), typische fok-houding. Echt zo'n mongool die met ze broek op ze enkels topics van afcajos checkt.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Michielos het volgende:
Joran Peter in my pocket Sawadee cup zegt:
ey fok! stelletje nerds.
volgens mij is die stifler overigens Onur torko. kan iemand dit bevestigen?
Dat is toch die ene DJ?quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef tralalala het volgende:
Ook altijd asian's enzo
quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef tralalala het volgende:
Ook altijd asian's enzo
Holland Representquote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joran is nog achterlijker dan een uitgescheten paardenpudding.
Uhm wie?quote:Op zondag 9 november 2008 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij heeft hij een herseninfarct gehad. Serieus.
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 23:10 schreef John.Milton het volgende:
Zodra Joran zo'n ventje ziet had bij hem al een alarmbel moeten gaan rinkelen.
Idd hij had dr moeten dumpen!quote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef LXIV het volgende:
Zelfs door die blonde doos, terwijl hij haar nota bene ongekwetst van het strand heeft laten wandelen. Dat vind ik zuur.
Welke "baas"? Joran is een looser verder nix. De schooier was te bang om in nederland te blijven! Ik zie overigens dat ik in een looser thread ben terecht gekomen, wegwezen dan maarquote:Op zondag 9 november 2008 22:20 schreef DurumDoner het volgende:
Hij mocht willen dat hij half zo baas was als Joran.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |