abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64014583
1-1 Pato.
sig verwijderd door FA
pi_64014589
1-1. Pato.
pi_64014615
1-1.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 14 december 2008 @ 21:05:14 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64014637
1-1
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat jij Milan-fan was.
pi_64014691
Chiellini 2-1.
sig verwijderd door FA
pi_64014729
Niemand bij de palen
  zondag 14 december 2008 @ 21:07:55 #207
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64014732
daar ging de verdediging van milan, duidelijk inlopende mensen verwacht

oh ja, en niemand bij de palen ik snap de keepers nog steeds niet, bij barca - real had dit ook al een goal minder kunnen zijn
PSN: diTani
pi_64014734
Die zat er lekker in zeg.

Goed en nu over naar Lyon-Marseille.

Serie A
pi_64014866
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:05 schreef pfaf het volgende:
1-1
[..]

Ik dacht altijd dat jij Milan-fan was.
Milan is een van de grootste kutclubs ter wereld !

Milan
pi_64014885
2-1 dus
  zondag 14 december 2008 @ 21:13:13 #211
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64014930
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Milan
Dan zat ik er naast.

Chiellini.

Cyberia
pi_64014933
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef Paaskonijn het volgende:
2-1 dus
6 minuten later .
sig verwijderd door FA
pi_64014955
3-1 Amauri, snoeiharde kopbal.
sig verwijderd door FA
pi_64014969
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Cyberia
pi_64015029
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

6 minuten later .
HET SPIJT ME OPPERBAAS DAT IK NIET ELKE WEDSTRIJD VAN MINUUT TOT MINUUT VOLG, PLZ VERGEEF HET ME!!!1
pi_64015065
Ac Milan

oh nee weer 3 min later gereageerd
pi_64015317
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Terechte strafschop? Heb hier maar één Sport1-zender, dus zit nog Sevilla-Villarreal te kijken.
Yep, 100% terechte pingel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_64015457
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
3-1 Amauri, snoeiharde kopbal.
Om in voetbaljargon te spreken was dat het schoolvoorbeeld van een panklare voorzet en onberispeijk afronden. Schitterende goal.

Alleen die verdediging bij Milan vanavond, da's echt af en toe niveau Feyenoord, zullen we maar zeggen.
pi_64015510
DIGGER, hoe speelde Viola?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_64015624
Heb alleen de goals en kansen gezien, samenvattingen kijk ik straks op Domencia sportiva wel, maar van wat ik zag goed. Mutu & Gilardino worden echt steeds meer een koppel, gaan het steeds beter en makkelijker met elkaar vinden. En na een wat stroeve start loopt het middenveld ook beter, klopt de balans beter. Wat zal gaan tellen is hun uit-vorm, dat was zeer slecht maar begint nu ook steeds beter te worden.
pi_64016022
Ambrosini met een foeilelijke aansluitingstreffer.
  zondag 14 december 2008 @ 21:46:27 #222
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64016026
Mooie wedstrijd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64016147
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ambrosini met een foeilelijke aansluitingstreffer.
Elke goal van AC Milan is foeilelijk.
pi_64016193
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Elke goal van AC Milan is foeilelijk.
.
sig verwijderd door FA
pi_64016309
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

.
.
pi_64016340
Zambrotta eraf, twee keer geel.
sig verwijderd door FA
pi_64016497
4-2 Amauri.
sig verwijderd door FA
pi_64016499
Weer schuttert die verdediging van Milan
pi_64016538
4-2.
pi_64016546
Die Pato mag er gelijk af anders wordthet hier 10-2
pi_64016758
Nou eindelijk eraf die gozer
pi_64017423
Mooie pot, Juve verdient gewonnen helaas.
  zondag 14 december 2008 @ 22:31:00 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64017607
Wat een held is Zlatan toch . En Milan gaat wederom geen kampioen worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64019593
Ronaldinho kan goede momenten hebben, maar dat kan niet de overige 88 minuten van elke match compenseren waarin hij de ploeg eigenlijk benadeelt met zijn spel, wat te egoistisch is, te spelvertragend is, te veel zoeken naar de moeilijke/getructe oplossing i.p.v. effectief en simpel etc.

Als je dan een Del Piero ziet, die niet de snelheid meer heeft maar dat meer dan compenseert met een geweldig inzicht en inzet zodat alles en iedereen om hem heen beter speelt door zijn visie en positionering, dan is de conclusie dat Ronaldinho bij Milan het geen hij aan de ene kant toevoegt er aan de andere kant weer afhaalt.

En met Gattuso zo lang gebleseerd en de vorm voorin van Pato, het drama Shevchenko en de weinig spelende Inzaghi, dan heeft Milan een probleem. Eigenlijk heeft Milan het aan de arbitrage te danken, met vooral vele goedkoop of compleet onterecht gekregen pingels, dat het nog 4e staat, want zonder die arbitrale blunders of overduidelijke partijdigheid had de ploeg meerdere plaatsen lager op de ranglijst gestaan.
pi_64020789
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Milan

Wat was dat trouwens weer in defensief opzicht, zulke fouten zeg ...
  maandag 15 december 2008 @ 09:09:34 #237
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64023791
Weet iemand wat er waar is van de geruchten dat Dessena Gattuso moet vervangen voor de rest van het seizoen?
pi_64040595
Wel gelezen en gehoord maar meer niet.

Vond he took wel opvallend om in dezelfde serie geruchten te horen over interesse van Real Madrid in Mancini, die bij Inter het momenteel niet echt maakt (understatement).

Hamsik overigens licht gebleseerd (lies), waarschijnlijk haalt hij de match tegen Torino niet, maar erger dan dat is het gelukkig niet.
Zal wel lastig zijn met ook Cannavaro en Lavezzi absent in Turijn.
  maandag 15 december 2008 @ 23:15:40 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64045168
Dit seizoen ben ik echt fan geworden van Giorgio Chiellini. Wat een geweldige verdediger!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:15:46 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64097529
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef M0NTANA het volgende:
Dit seizoen ben ik echt fan geworden van Giorgio Chiellini. Wat een geweldige verdediger!
Terechte vervanger van Materazzi in de nationale 11.
Hij begon als links-back, werd door Deschamps naar het centrum gehaald, geen verkeerde keuze met zijn lengte en het feit dat hij als linsbenige perfect match met een rechtsbenige partner.

Vanavond weer een serie Coppa Italia wedstrijden, straks Roma - Bologna, afgelopen dagen leuke ruzie via de kranten tussen Mihajlovic & Totti. Eerder vandaag won Torino bij Fiorentina dankzij Binachi, tot nu toe toch 1 van de mislukkingen van het seizoen.

Transfergeruchten en ander nieuws:

- Drenthe naar Juve, als opvolger van Nedved?

- Real Madrid heeft geinformeerd naar Maggio (Optyfen kut Real) en zou een bod voorbereiden. Maggio viel op tijdens de bijna 2 wekelijkse zit op de tribune in Napoli van Real Madrid scouts voor Hamsik & Lavezzi.

- Blasi van Napoli zou dan weer in beeld zijn als vervanger voor de langdurig geblesseerde Gattuso bij Milan

- Inter zou nu trekken aan Aquafresca als vervanger voor Adriano, die in de belangstelling staat van Flamengo, waar ze dachten dat die andere dikke suffe Brazliaan zou komen, maar die koos dus voor Corinthians vorige week

- Chiellini stata in de belangstelling van Arsenal, Wenger is een groot bewonderaar van hem

- Juve zou in de winterstop al gaan voor D'Agostino (Udinese) en Joaquim, ook Babel en Agger staan in de belangstelling van Juve, maar ook Milan is geinteresseerd in die laatste

- Pillon is de nieuwe trainer van Reggina

- Buffon is weer voorzichtig begonnen met training, terwijl een andere ster juist vreest wellicht langdurig geblesseerd te zijn, Kaka vreest voor wellicht 2 a 3 maanden.

- David Beckham wordt a.s. zaterdag gepresenteerd bij Milan, om 19.00 uur, Live op Sky Italia.

- Roma treedt vandaag aan zonder 2 dagen training, daar het trainingscomplex compleet blank stond i.v.m. het slechte weer en de daarop volgende overstromingen.

[ Bericht 24% gewijzigd door DIGGER op 17-12-2008 20:54:59 ]
pi_64104505
2 x Vucinic, die dit keer iets ingetogenr vierde, zorgt ervoor dat Roma door is.
pi_64129708
Napoli heeft in de Serie A dit jaar (het kalenderjaar 2008) het beste home record van alle clubs in de grote 5 Europese competities (Engeland, Italia, Spanje, Duitsland, Frankrijk)
pi_64158169
quote:
Calcio Comedy: 20 Things To Expect From Italy v England
It's Italy v England in the Champions League last 16 as Juventus take on Chelsea, Roma meet Arsenal and Inter play Manchester United. Here are 20 things to expect before, during or after the Anglo-Italian ties…

1) Cristiano Ronaldo says that he is better than Pele and Diego Maradona, and compares himself to God.

2) Jose Mourinho bangs on beforehand about how his Chelsea side were better than United, and that his record against Fergie is Won 6, Drawn 4, Lost 1.

3) Sir Alex Ferguson will use the words “No doubt about it” at least 100 times, while he will mention during an interview with SKY Italia about how good Luciano Spalletti’s wine is.

4) Wayne Rooney does a Zinedine Zidane and headbutts Marco Materazzi in the chest after the Italian snipes that he would “rather NOT have Rooney’s mum”.

5) Mourinho runs down the Old Trafford touchline to celebrate a last minute goal that puts Inter into the next round.

6) Ferguson engages in a furious touchline row with Mourinho over the award of a throw-in, and lobs his chewing gum onto the pitch in disgust.

7) Manchester United fans sing “same old I-Ti’s, always cheating”, even though Inter don’t have a single Italian in their team.

8) Claudio Ranieri laughs hysterically during both of his pre-match interviews in the tie against former club Chelsea.

9) Ranieri gets a better reception at Stamford Bridge from the Chelsea fans than Luiz Felipe Scolari.

10) English commentators tut-tut about Italian diving shortly before Didier Drogba goes down like he's caught the plague.

11) Momo Sissoko to have the best pass completion rate...for Chelsea. “Camoranesi... Nedved... Del Piero, back to Nedved, now Sissoko, oh he's played it straight to Deco!! Deco, Lampaaaaaaaaaaaaaaaard GOAL! Chelsea lead!"

12) Lampard is credited with the goal by UEFA, despite the fact the ball took eight deflections, and travelled to and from Timbuktu, on its way into the net.

13) Phil Thompson, Graeme Souness, and a number of other SKY Sports pundits bash the Italian league at every opportunity, and label it an “old, slow, retirement home”, while repeatedly championing the Premier League as the “best league in the world”.

14) Souness says he would never have the over-rated Francesco Totti or Zlatan Ibrahimovic in his team (if he was a manager).

15) Italian media pundits jealously declare that the only reason the Premier League is so strong is because of foreign owners, managers and players.

16) In the build-up to Arsenal-Roma, both will be described as attractive, passing sides who play good football, but whoever loses the tie will be condemned as being 'in crisis.'

17) There will be serious crowd trouble inside and outside the Stadio Olimpico. English fans smash up a number of local bars. Italian fans attack their adversaries while riding around on mopeds.

18) The English media blame 19th century Italian policing for the trouble.

19) The Italian media blame 19-times over-the-drink-limit English fans for the trouble.

And Finally…

20) Whichever country comes out on top in the three-round contest will declare that they have the best league in the world.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_64159158
Ik denk dat punt 4 nog de meest onwaarschijnlijke is, daar Materazzi zeer waarschijnlijk niet zal spelen (lees in de basis staan). Maar een hoop dingen gaan zeker weten gebeuren ja, zeker het geen over Roma - Arsenal geschreven is.
pi_64175183
Del Piero gisteravond op de RAI gekozen to sportpersoonlijkheid van het jaar, met liefst 58% van de stemmen.
Valentino Rossi was 2e met 18%
pi_64182998
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

David Beckham wordt a.s. zaterdag gepresenteerd bij Milan, om 19.00 uur, Live op Sky Italia.
The Italian media is claiming Ilaria D'Amico was set to interview Becks tomorrow when he is officially unveiled as AC Milan's new signing. But "at the request of the Beckham camp", the interview has been scrapped after Posh apparently "researched Ilaria on the Internet". Instead, Becks will be presented to the media in a standard press conference. Italian newspaper La Repubblica claims Victoria's "jealousy" was the reason why the interview with Sky Sports presenter Ilaria was dropped."
  zaterdag 20 december 2008 @ 21:01:06 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64187787
wat een slechte wedstrijd Siena tegen Inter.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64187999
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

The Italian media is claiming Ilaria D'Amico was set to interview Becks tomorrow when he is officially unveiled as AC Milan's new signing. But "at the request of the Beckham camp", the interview has been scrapped after Posh apparently "researched Ilaria on the Internet". Instead, Becks will be presented to the media in a standard press conference. Italian newspaper La Repubblica claims Victoria's "jealousy" was the reason why the interview with Sky Sports presenter Ilaria was dropped."
pi_64190527
Inter maakt een echt overduidelijke buitenspelgoal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')