Inter wint met 1-0 door Muntariquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef gimme.shelter het volgende:
Kut!! Juve verliest!!
quote:
Iets te fel.quote:Op zondag 23 november 2008 16:02 schreef pfaf het volgende:
Catania komt fel uit de startblokken. Kan nog een leuke 2e helft worden.
Onterecht afgekeurd. En dan ook nog een gemiste strafschop. Mogen niet klagen.quote:
Mooie kopbal.quote:Op zondag 23 november 2008 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Torino, thuis tegen Milan na een klein half uurtje.
Voor buitenspel ja, terwijl Milito een meter achter Vandenborre en dus de bal stond. Echt dramatisch fluiten weerquote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Oef, afgekeurde goal van Genoa.
Waar heel Milan over liep te janken tijdens en na de match. Terwijl Ancelotti de pingel die ze meekregen tegen Napoli zelf terecht vond. Sneu pad dat ie is.quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
2-2 via een penalty.
Heerlijk dat Kaká eindelijk eens bestraft werd voor een schwalbe.quote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar heel Milan over liep te janken tijdens en na de match. Terwijl Ancelotti de pingel die ze meekregen tegen Napoli zelf terecht vond. Sneu pad dat ie is.
niet vergeten dat Milan , via Ronaldinho, dan ook zeker een penalty moest krijgen.quote:Op maandag 24 november 2008 18:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar heel Milan over liep te janken tijdens en na de match. Terwijl Ancelotti de pingel die ze meekregen tegen Napoli zelf terecht vond. Sneu pad dat ie is.
Kan ik me wel in vinden. Alle 3 de trainers hebben over 2008 een nadeel: Spaletti de seizoenstart nu, Prandelli het feit dat ze uit de CL liggen, Milan het feit dat ze vorig seizoen slechts 5e werden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef PhifeDawg het volgende:
Prandelli, Frey, Hamsik, Chiellini, Del Piero, Zlatan. Die mogen van mij winnen.
Op nr. 2 deze weekquote:Op maandag 24 november 2008 18:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerlijk dat Kaká eindelijk eens bestraft werd voor een schwalbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |