Oh please!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef vencodark het volgende:
Mijn pa en ik zaten laatst naar Raymann is laat te kijken, ineens had mijn pa zoiets van: Goh, Raymann zou (als hij serieus is natuurlijk) ook best ER kunnen doen. Hij lijkt best dat type.
Inderdaad. Walgelijke ventquote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij is niet eens geschikt voor zijn eigen programma.
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij opquote:
Ik zeg ook niet dat hij gelijk morgen moet beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij op.
Lijkt me een mooie post om te quoten als TVPquote:
Van mij mag niemand het serieus van Ernst Paul overnemen. En ik verwacht ook niet dat ze zullen kijken voor een ander. Misschien in de toekomst maar lijkt me eerder dat ze het een jaartje overslaan. Ze moeten wel met een hele goede komen, moet ik toch weer gaan kijken. Ik zou liever een onbekendere presentator zien die gewoon goed overkomt en waar je wel aan kan wennen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef sverbern het volgende:
Art=okee![]()
De rest van de suggesties
Juich maar niet te vroeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:51 schreef Cairon het volgende:
drie finalisten?
Hiukwan heeft gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |