Van mij mag niemand het serieus van Ernst Paul overnemen. En ik verwacht ook niet dat ze zullen kijken voor een ander. Misschien in de toekomst maar lijkt me eerder dat ze het een jaartje overslaan. Ze moeten wel met een hele goede komen, moet ik toch weer gaan kijken. Ik zou liever een onbekendere presentator zien die gewoon goed overkomt en waar je wel aan kan wennen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef sverbern het volgende:
Art=okee![]()
De rest van de suggesties
Juich maar niet te vroeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:51 schreef Cairon het volgende:
drie finalisten?
Hiukwan heeft gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel weer zin om vanavond te kijken, de laatste weken is het weer leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Heb jij dan het idee dat die 100 ex kandidaten daar anders over zullen denken?quote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat hoogstwaarschijnlijk niet de kijker mag beslissen wie er gaat winnen, want ik heb een gruwelijke hekel aan die Hans en volgens mij ben ik niet de enige. Ook vind hij zelf dat hij het 'verdient' te winnen, ik gun die man helemaal niks.
Kyra en Sara, maar dan gewassen en gestreken....quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Wie zijn die meiden? Nog nooit gezien.
Dat was wel een beetje een spoiler jaquote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Tante Bep het volgende:
Wat zegt dat ene wijf nou net? dat ze niet op Yin en Hans willen stemmen?????
Wijfquote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Tante Bep het volgende:
een spoiler? pure logica toch, ze zijn er allemaal stelselmatig door dat koppel uitgegooidquote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een spoiler ja
Ik bedoel natuurlijk een spoiler dat ze de overwinnaar zeker zo gaan bepalen. Dat was toch nog niet zeker ?quote:Op zondag 16 november 2008 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
een spoiler? pure logica toch, ze zijn er allemaal stelselmatig door dat koppel uitgegooid
ja kloptquote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Tante Bep het volgende:
Waarschijnlijk bedenkt ze dat Hiu het logische volgende slachtoffer zal zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef Tante Bep het volgende:
Gewoon voor zichzelf goed proberen te pratenquote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
Die Hiukwan is zo smerig he. Altijd maar plannetjes smeden en belachelijk evil zijn joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |