abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 22:45:55 #51
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63089047
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
Hans Yin

Hoop echt dat Hiu wint. Dat ik dat nog zou zeggen, terwijl ik haar in het begin zo mega-irritant vond!
Same here Hiu verdient het gewoon het meest. Zeker na de geweldige actie van vorige week. Bewijst maar weer dat ze zich niet zomaar uit het veld laat slaan en er alles aan doet om in het spel te blijven. Ze is iig meer Robinsonwaardig dan Hans en Yin. Dat achterbakse gedoe van ze begint me aardig de keel uit te hangen, maar goed dat maakt het ook weer leuk om naar te kijken. En Yin is zo dom met d'r "Waarom heb je het niet gezegt?". Alsof zij meteen heeft gezegt dat ze een complot had met Hans en Geert.
To infinity…and beyond!
pi_63089722
Nouja, geen verrassingen vanavond eigenlijk. Stille hoop dat Hiu of Sharon de munt zouden stelen, wel goed dat Hiu immuniteit won, jammer voor Sharon.

Nu maar hopen dat de munt vlak voor de finale niet meer gespeeld mag worden.. maar ja, dan nog zullen Hans en Yin niet op elkaar gaan stemmen me dunkt, helemaal niet als je de preview ziet waar ze samen het wegstemmen van Hiu zitten goed te kletsen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63090173
Gadverdamme, ik word echt agressief van Hans . Ongelooflijk hoe ontzettend goed, geweldig, etc. hij zichzelf vindt. Met zijn "ik heb het spel in handen" . Dat heeft hij natuurlijk ook, maar niet op de manier hoe hij dat van zichzelf vindt.
pi_63090332
Oh trouwens, ik vond het wel meesterlijk hoe geniepig Geert Eenoor moest lachen toen hij de andere Geert zag .
pi_63090447
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Tristessa het volgende:
Oh trouwens, ik vond het wel meesterlijk hoe geniepig Geert Eenoor moest lachen toen hij de andere Geert zag .
Daar hebben ze eigenlijk opvallend weinig van laten zien. Alleen hoe hij binnen kwam en begon te klagen dat hij genaaid was door een ex-kampgenoot. Misschien volgende week als Sharon er ook nog bij komt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_63091525
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had medelijden met de vrouw van Hans en de vriend van Yin. Zitten ze daar die gore vliegen naar binnen te werken om later te zien dat hun man/vriendin er met elkaar vandoor zijn...
Is dit echt? Of.............
  zondag 9 november 2008 @ 23:57:24 #57
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63091570
Wat een ranzige personen die Yin en Hans. Deze aflevering alleen nog maar een grotere hekel aan die twee gekregen. Wat een vreselijke laatste dagen moet Hiu met die twee hebben gehad.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Trouwste user 2022 maandag 10 november 2008 @ 00:24:17 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_63092249
Absurd dat ze huilen als ze hun familie zien

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63092869
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 10 november 2008 @ 07:16:56 #60
3542 Gia
User under construction
pi_63094473
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk alleen dat het achterbakse gebeuren wrsch helemaal niet over Hiu ging maar over iets heel anders en dat het gewoon handige montage is als cliffhanger.
Ik denk dat je dat verkeerd denkt.
Het ging duidelijk over dat Hans en Yin vinden dat het onterecht is dat Hiu een kans heeft op een finaleplaats. Zij zou dit op een achterbakse manier bereikt hebben.

Maar goed, ik vrees voor een laatste fysieke test en die is nog altijd gewonnen door Hans of Yin.

Ze hadden die beestjes tot het laatst moeten bewaren!!
pi_63094479
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Noot noot.
  maandag 10 november 2008 @ 07:23:26 #62
3542 Gia
User under construction
pi_63094500
Ik geloof ook niet dat er nog iemand hier anders over denkt.
pi_63095225
nu mijn zusje eruit is, ga ik toch voor Jin als winnares.

Komt nogal bitcherig over op tv, maar in het echt een zeer vriendelijke dame!
  maandag 10 november 2008 @ 09:19:26 #64
3542 Gia
User under construction
pi_63095345
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:

Oh, op tv komt ze ook vriendelijk over. Alles om haar doel te bereiken, toch?

Bedank je zus nog even voor die heerlijke minuten vorige week, toen Geert eruit moest.
Ze, Hiu en Sharon, hadden het niet beter kunnen spelen. Alleen jammer, eigenlijk, dat ze dit niet bij Hans konden uithalen. Dát had ik nog mooier gevonden.
pi_63095440
Idd jammer dat ze Jin niet hebben kunnen overtuigen ook op Hans te stemmen. Dat was anders wel een mooie aktie geweest!
  maandag 10 november 2008 @ 09:25:32 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63095447
Weinig verrassends gisteren. Alles zal afhangen van de proef volgende week, Hans zal in ieder geval de finale bereiken. ( Of gaan ze met z'n drieën de finale in? )
Dat stukje waar ze lieten zien dat Hans op Prince en Kyra stemde vond ik wel erg tof gemonteerd door de redactie van ER. Toont z'n hypocrisie nog maar eens goed aan.
  maandag 10 november 2008 @ 10:40:25 #67
211083 Angelof9
I must go first
pi_63096781
quote:

Ze vertelt je zeker heel vaak dat je trots op jezelf mag zijn?

Als ik een ding geleerd heb over Yin is dat niets aan haar echt is. Ze vertelt je gewoon wat ze denkt dat je wilt horen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63096884
quote:

Goed gedaan van je zus, die actie met Hiu is gewoon legendarisch!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63097140
Wat is het allerergste vind van Hans en Yin is dat ze met hun complot steeds de sterkste eruit wilden stemmen: eerst Prince, toen Kyra. Dat was het doel!
En nu zitten ze te miepen dat ze niet met de sterksten in de finale staan: "Prince en Kyra waren tenminste echt sterk..." DANKZIJ JULLIE ZIJN ZE ERUIT!!
pi_63097550
quote:

kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
A little bit hateful
pi_63097675
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
  maandag 10 november 2008 @ 11:26:41 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63097742
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:23 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
Gewoon nog een eetproef voor immuniteit...
  maandag 10 november 2008 @ 11:34:08 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63097886
Ik lees hier van alles over nog een stemronde, maar volgens mij is het stemmen nu klaar. Bij de laatste 3 (soms 4) kandidaten worden er over het algemeen proeven gespeeld - de fameuze balkenproef of zo'n enorm vermoeiende zwem- en klimproef, waarbij de gene die voorop ligt er uiteindelijk toch uitvliegt omdat ie geen vuur kan maken - waarbij iemand afvalt of juist doorgaat.

Dán blijven er uiteindelijk 2 mensen over. De eerste 2 (?) jaar vond er vervolgens een eilandraad plaats met alle afvallers sinds de samensmelting. Zij gingen stemmen en bepaalden zo de winnaar.
Sinds het 3de seizoen werd de grote fout gemaakt de hele boel naar de studio te halen en middels sms'en tot een winnaar te komen.

Als ze écht back to basic gaan (ze hebben tenslotte ook geen afvallerseiland dit jaar, net als de eerste jaren) dan zou je bijna denken dat we weer een ouderwetse eilandraad krijgen... maar ik vrees wat dat betreft het ergste.......
pi_63098013
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
LOL
Ik weet niet of je een zus(je) hebt, maar zo ja, dan weet ik niet wat voor zieke relatie jij in hemelsnaam met haar hebt.
pi_63098201
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.

Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')