Same herequote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
HansYin
![]()
Hoop echt dat Hiu wint. Dat ik dat nog zou zeggen, terwijl ik haar in het begin zo mega-irritant vond!
Daar hebben ze eigenlijk opvallend weinig van laten zien. Alleen hoe hij binnen kwam en begon te klagen dat hij genaaid was door een ex-kampgenoot.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Tristessa het volgende:
Oh trouwens, ik vond het wel meesterlijk hoe geniepig Geert Eenoor moest lachen toen hij de andere Geert zag.
Is dit echt? Of.............quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had medelijden met de vrouw van Hans en de vriend van Yin. Zitten ze daar die gore vliegen naar binnen te werken om later te zien dat hun man/vriendin er met elkaar vandoor zijn...
Ik denk dat je dat verkeerd denkt.quote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk alleen dat het achterbakse gebeuren wrsch helemaal niet over Hiu ging maar over iets heel anders en dat het gewoon handige montage is als cliffhanger.
quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Oh, op tv komt ze ook vriendelijk over. Alles om haar doel te bereiken, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
nu mijn zusje eruit is, ga ik toch voor Jin als winnares.
Komt nogal bitcherig over op tv, maar in het echt een zeer vriendelijke dame!
Ze vertelt je zeker heel vaak dat je trots op jezelf mag zijn?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Goed gedaan van je zus, die actie met Hiu is gewoon legendarisch!quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Gewoon nog een eetproef voor immuniteit...quote:Op maandag 10 november 2008 11:23 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
LOLquote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |