Heerlijk!quote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef babette21 het volgende:
Hahaha Hans beseft straks dat ie al die tijd zijn eigen glazen heeft ingegooid....
Nou... heb wel eens eerder gezien dat mensen toch objectief probeerden te kijken wie er meer Robinson waardig is, ook al was die persoon iemand die ze niet moesten...quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
Dit gaat Hiu dus winnen
De rest moet Hans en Jin niet zo vermoed ik
Ik had in zekere zin voorspellende gavenquote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor aflevering dit wordt. Op één of andere manier heb ik het idee dat er geen eilandraad komt maar dat er iemand gaat afvallen door middel van een proef. Ik ga maar gewoon lekker kijken
Dat wijt hij dan waarschijnlijk aan de montage.... knuppels als hij zien heus niet ineens in, dat ze zelf tot een achterbaks ras behoren...quote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef babette21 het volgende:
Hahaha Hans beseft straks dat ie al die tijd zijn eigen glazen heeft ingegooid....
nou ja, in die zien dat hij geen zelfinzicht heeft en dus Hiu de schuld hiervan gaat geven, maar tegen de tijd dat hij dit terugziet, beseft ie waarschijnlijk wel anders ')
Ik koop wel eens wat wc rollen van hans als hij achter de kassa zit.quote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Die 2 zijn ook zakenman/accountmanager he.
Als ik ze ooit tegenkom voor zaken: op voorhand business afegblazen!
Die 2 zijn niet te vertrouwen.
En oh, ik hoop echt dat ze dit forum lezen. Kunnen ze zien hoe uitgekotst ze worden door de gemiddelde nederlander.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef Cairon het volgende:
Hoe krijgt die Hans het uit z'n bek geduwd?
Gore smerige vuile achterbakse hypocriet, hij verdient die vernaggelde greppeldel
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:13 schreef oldschoolf00l het volgende:
Denk dat de productie 2 mensen in de finale wilde...totdat ze zagen wie dr in zouden komen hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |