SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama zal vast een boek hebben geschreven. Bethseller. Viessss man.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
Waarom heeft mama dan niet zelf om een update gevraagd?
Beth for running matequote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mama zal vast een boek hebben geschreven. Bethseller. Viessss man.
Daarom weet ze ook niet dat ze op Aruba nog aan het zoeken zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef N.icka het volgende:
Als ik Beth zou zijn zou ik ook vechten voor de waarheid over mijn dochter , op welke manier dan ook
Volgens de byline (of hoe noem je dat op TV) heet ze Celes?quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef lipboutje het volgende:
http://celeste4ever.hyves.nl/ hier zal ze wel ergens tussen geplakt staan toch?
Haar zoon moet wel Gosh heten.quote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef Tarabass het volgende:
Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh
Die schrijven wel meer, dus daar zou ik niet al te vaak op afgaanquote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Volgens de byline (of hoe noem je dat op TV) heet ze Celes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |