Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVTquote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan post ik nooit meer in dit subforum.
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?quote:Op maandag 10 november 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVT
Da's net nog op de bible-belt, toch?quote:
Ja, het begin van het einde.quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zag liever dat Biogarde ging, die heeft me immers al een paar keer gebanned.
Zou ik erg knap vinden.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
die heeft me immers al een paar keer gebanned.
Nee, KLB is altijd al populair geweest. Alleen vroeger werd de echte bagger in ONZ geopend, waar het hoort.quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?
Een mod kan niet bannen, die kan ie alleen voor je aanvragen en dan heb je het als user vaak niet helemaal begrepenquote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mênnus mod!quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De_Ananas wordt binnenkort blauw!!
My bad.quote:Op maandag 10 november 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVT
Vergeet het gigantische succes van de kaste niet!quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat je liegt. Ik krijg zelfs op mijn werk complimenten voor mijn topics.quote:Op maandag 10 november 2008 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, KLB is altijd al populair geweest. Alleen vroeger werd de echte bagger in ONZ geopend, waar het hoort.
De huidige generatie schijnt dat niet zo te begrijpen.
Ja strak rechts in 't gelid.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's net nog op de bible-belt, toch?
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet niet of je specifiek op Chriz2k doelde maar het zou juist hypocriet zijn als iemand zoals Chriz2k, die met veel inhoudelijke kritiek op het functioneren van de desbetreffende mod gekomen is, juist nu de loftrompet zou blazen.![]()
Onzin beste GT, onzin zeg ik je.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.
Ik lieg nooitquote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat je liegt. Ik krijg zelfs op mijn werk complimenten voor mijn topics.
quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar die bagger wil je ook niet in ONZquote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
Dat ben ik ook, dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |