Alleen tape die ze bij de fysio aan hebben gebracht maar dit hielp alleen tijdelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:25 schreef dalongnl het volgende:
Heb jij bandages geprobeerd die je knieschijf fixeren?
Wat lekker voor je dat het wat beter begint te gaan! Hopelijk blijft dat zo!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef GotC het volgende:
Kregen jullie ook te horen dat t rond je 30e overgaat, vanwege het feit dat je hormoonhuishouding verandert?
Mmm ik hoorde altijd dat het kraakbeen heel erg beschadigd kan worden, hoogstens een beetje versleten. Het gaat meer om het vocht dat ervoor zorgt dat de knieschijf goed kan sporen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Wat lekker voor je dat het wat beter begint te gaan! Hopelijk blijft dat zo!
Ik heb dat idd ook te horen gekregen ja eerst dat als ik 18 zou zijn dat ik eroverheen gegroeit zou zijn en toen idd rond je 30e.
Nou ik geloof er niks van...kan nooit volgens mij...mijn kraakbeen is wel zo beschadigd dat kan niet zomaar ineens op mijn 30e weer goed zijn, erg vreemd
Wat vind jij ervan dan?
Hmm oke dan weet ik het ook niet echt, tegen mij is gezegd in het ziekenhuis dat het beschadigd is. Nouja maakt ook niet zoveel uit het komt aardig op hetzelfde neerquote:Op maandag 15 december 2008 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm ik hoorde altijd dat het kraakbeen heel erg beschadigd kan worden, hoogstens een beetje versleten. Het gaat meer om het vocht dat ervoor zorgt dat de knieschijf goed kan sporen.
Ik geloof het aan de ene kant wel, aan de andere kant klinkt het heel onlogisch (plus het feit 'Je mag nog 9 jaar lang met ups en downs veel pijn hebben aan je knieen en je kan er niks aan doen!' is wat minder)
Trouwens, crosstrainier en legpress mag ik absoluut niet doen? Ja crosstrainer een beetje, max 5-10 minuten, maar meer niet. Knieen zijn nog wel erg instabiel, ze vliegen alle kanten op als ik alleen al op 1 been moet staan, laat staan crosstrainer
Gisteren bij de fysio geweest, jongen van eind 20 die bergen vragen stelt, me wat oefeningen laat doen die pijn doen, daarna aan de linkerkant van mn knie duwt en vraagt of het nog eens wil doen, en ineens was het er... geen pijn!quote:
Wauw, klinkt positief!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef GotC het volgende:
Ik ben inmiddels gestopt bij de fysio, knieën hebben nu een goeie periode dus bijna geen lastMoet alleen opletten met t doorstrekken (hypermobiele knieën ook nog eens
), dan gaat het pas pijn doen bij mij.
Heb er maar weinig goede dingen over gelezen. Bij mij werd verteld dat het vanzelf weer overgaat, rond je 30equote:Op zondag 8 mei 2011 15:24 schreef Steve-O het volgende:
Na wat leeswerk en een flinke tijd bij de Fysio herken ik hier toch vrij veel in .
Wat ik me afvraag gaat een (kijk)operatie nog werkelijk een oplossing bieden ?
Pfoeh, 10 km in 35 min!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef fryslan99 het volgende:
Mooi dat je het met me eens bentHet zijn 'maar' m'n ervaringen van de afgelopen jaren.
Ik heb zelf steunzolen voor mijn o benen, maar dat heeft niet zoveel geholpen.
Trouwens wel mooi voor je dat het hardlopen helpt, dat heeft mij vooral in de vernieling geholpen. Ik was altijd een (te) fanatieke sporter (o.a. 10 km binnen 35 minuten). Vooral het niet meer kunnen sporten heb ik het verschrikkelijk moeilijk mee gehad.
Gelukkig helpt de revalidatie afdeling van het ziekenhuis vrij goed. Zit wat lekkerder in m'n vel en ga er wat relaxter mee om.
Snel hèquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |