Vergeet de bond tegen het vloeken niet he? Voor je het weet plakken ze stickers op je voordeur!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ok.
Gestoord dan.
Met alvast excuses aan alle gestoorde mensen.
Sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
Ik bedoelde het niet streng hoormoest alleen ineens aan dit artikel denken en vond eindelijk een kans hem te gebruiken. Nu ben ik er klaar mee hoor, die uitspraak heb ik zelf vaak ook bij dingen die ik dwangmatig doe oid.
Ik ben niet de autisme-politie.
* Lois gaat gewoon eens serieus aan de slag*
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ok.
Gestoord dan.
Met alvast excuses aan alle gestoorde mensen.
Shift Alt Squote:Op dinsdag 11 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry.
Ik snap ook wel dat het heel vervelend is soms, of in sommige situaties, maar stiekem vind ik het echt een briljante term voor 'ietwat eigenzinnig' gedrag.![]()
Oh, en dan heb ik nog een vraag voor de Firefox gebruik(st)ers.
In IE kon ik op alt-S rammen en dan werd mijn post verstuurd. Nu doe ik dat dus steeds voor jan l*l (sorry Jan!) Is er in FF ook zo'n shortcut?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef moussy het volgende:
Zon? ZON?? Ik zit met mn lampen aan in huismet een gebakken ei voor mn neus, die niet lekker is, want geen ei uit eigen kip, maar scharrelei uit de winkel
quote:Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef Lishe het volgende:
Tex, zodra je bevallen en uitgewolkt bent ga je per direct op zoek naar ander werk. Behalve een inkomen heeft je werk nog nooit iets goed gebracht, toch?
Tanden op elkaar, je tijd uitzitten en op naar iets waar ze je wel waarderen.
Lekker zonnig/met het pootje omhoog, dan weer omlaag dan weer opzij! ( zo blij dak nie opgesloten in gips zit!! 2 heerlijke kinders en hulp op telefoonafstand!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:05 schreef Noli. het volgende:
CORRECTIE!
Het sputtert hier alweer, maar toch nog aardig met de zon erbij..
Hoe is het momenteel bij/met jou Vamp?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef texelonia het volgende:
En lukt het wel met de kinders zonder thuishulp Vamp?
Mijn moeder heeft in september haar voet gebroken, en sinds gisteren zit ze wéér in het gipsZo balen. D'r voet is doorgezakt of zoiets, dus haar been zit in het gips en dr voet zit in een soort beugel. Zodat ze wel een beetje kan steunen op dat been, maar niet echt op d'r voet steunt dus.
Ik weet niet of het met de heling te maken heeft. Het kan ook zijn dat ze dr voet gebroken heeft omdat ie doorgezakt was. Maar ja, het was nogal een hele toestand die nu al meer dan 2 maanden duurt. Dus ik hoop voor dr dat het hierna eindelijk eens klaar is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Das balen! Was het niet goed geheeld ofzo??
Gaat prima met de kids...
Enkomt net binnen gelopen
gheheheh mooie kleur toch?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met de heling te maken heeft. Het kan ook zijn dat ze dr voet gebroken heeft omdat ie doorgezakt was. Maar ja, het was nogal een hele toestand die nu al meer dan 2 maanden duurt. Dus ik hoop voor dr dat het hierna eindelijk eens klaar is.
Noah was mee trouwens in het ziekenhuis en hij mocht de kleur gips kiezen: roze![]()
ja gelezen, maar een net wat andere gemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Bar, heb je m'n tekst nog gezien?
Ik wil van het weekend kruidnootjes bakken met ChristanStraks even speculaaskruiden halen.
Tex, fijne collega's heb je danEn goeie keuze van Noah
Zal je moeder wel blij mee zijn
Nou ja, bij gekomen... Ik ben nu vooral nog boos. Ik ga me maar vooral op het werk concentreren, en wat minder op de collega's, daar heb ik nu echt even geen zin in. En ik ga ook geen moeite doen om zo lang mogelijk door te kunnen werken. Hoe eerder het te zwaar wordt en ik kan stoppen, hoe beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahha, die brief.![]()
Het zal mijn vooroordeel wel zijn maar ik vind het ook echt iets wat iemand die autistisch is zou gaan sturen![]()
![]()
Wat balen van de voet van je moeder Tex. Ben je zelf ook weer een beetje bijgekomen van je vervelende avontuur van gister?
Ha.quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou deze veel te dikke papa heeft besloten [knip]
Ctrl-S gaat saven, net als in word.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef PM-girl het volgende:
Alt-S, sneltoets???Waarom weet ik daar niets van? En zijn die er in Chrome ook?
* PM-girl nu test, is benieuwd of de post verschijnt...
...
nee, alt-s gaat saven!toch wel!![]()
Hoe vervelend ook, fijn dat je je op de leuke dingen kunt gaan richten. En ja, ik zou ook pissed zijn zeg!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou ja, bij gekomen... Ik ben nu vooral nog boos. Ik ga me maar vooral op het werk concentreren, en wat minder op de collega's, daar heb ik nu echt even geen zin in. En ik ga ook geen moeite doen om zo lang mogelijk door te kunnen werken. Hoe eerder het te zwaar wordt en ik kan stoppen, hoe beterNiet echt de juiste instelling, maar so be it
Gelukkig een hoop leuke dingen buiten het werk om naar uit te kijken met alle feestdagen die eraan komen, verjaardagen en we gaan ook nog een weekendje wegDus daar ga ik maar mn energie in steken ipv in al die vervelende mensen op het werk
Ik kan me wel ziek gaan melden, maar op welke grond dan? Moet dan wel langs de arbo/bedrijfsarts lijkt me, en dan moet je wel een betere reden hebben dan 'mijn baas waardeert me niet en mijn collega's zijn niet lief voor me' lijkt mequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe vervelend ook, fijn dat je je op de leuke dingen kunt gaan richten. En ja, ik zou ook pissed zijn zeg!
En je had je ook meteen ziek kunnen melden natuurlijk. Maar dat doe je ook niet. Dus met die instelling is voorlopig gezien de omstandigheden niet zoveel mis lijkt me.
Dat gebeurt inderdaad veel, maar feitelijk is dat niet juist. Tenminste, niet zolang je er zelf niet ziek door bent/of je werk niet kunt uitvoeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:55 schreef Ticootje het volgende:
negatieve werksfeer is anders een veel voorkomende reden om je ziek te melden.
Tex, als je er inderdaad wel zo onder lijdt, dan is mijn uitspraak niet zonder meer van toepassing!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef texelonia het volgende:
Hmm nou ik zal het onthouden
Moet zeggen dat ik wel al zo'n 2 weken bijna elke dag moet janken, ook op het werk. Deels door hormonen natuurlijk, maar die versterken volgens mij alleen maar dingen die er toch al waren.
Nou ja ik zie wel hoe het gaat allemaal.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef Lois het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op het lekkere dingen bankje van vorige keer?
*Stil* *mooi*
ja in t vorige topicquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Nou er zaten best lekkere hapjes tussen hoor!
Ik vind 'm met haar toch het leukst/lekkerstquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef Lois het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op het lekkere dingen bankje van vorige keer?
*Stil* *mooi*
vingers doen t weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef chacama het volgende:
Moet bekennen dat ik best lekker zat op dat bankje...
Maar, ik nu wel met een gerust hart kan scrollen hier op het werk... Gisteren lekker geshopt. Zulke mooie dingen gezien (en ingekocht) voor de kerst dat ik al helemaal zin heb. Het mag beginnen.... ohhhhh neee, eerst Sinterklaas. Fleur telt voor Maud tot d'r verjaardag en voor zichzelf tot de komst van de Sint. Maud moet elke keer 1 nachtje langer slapen.... en dat vind ze maar wat grappig.
Bar, leuk gedicht, zou bijna die kant op komen... maar da's aan den overkant... toch??
Tex, sterkte. Lijkt me een rotsituatie. Je hoort plezier in je werk te hebben en daar hoort een leuke werksfeer bij.
Kruidnootjes bakken. Zet ik misschien ook wel op de kalender... maar dan voor ergens na het weekend. Eerst zorgen dat die kleine gup d'r tweede verjaardag lekker gaat vieren.
En Ynske, hoe is het met je spierpijn heb je al tuitlippen van al dat geblaas.
toevallig buiten gewandeld en in de poep gestaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:17 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vind 'm met haar toch het leukst/lekkerst![]()
het ruikt naar poep in de woonkamer en ik zie maar niet waar het vandaan komt
Nu grondig zoeken gaat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja in t vorige topic
maar bedoelde nu de fotos van die kale travolta
dat klinkt wel heel leuk Chacamaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef chacama het volgende:
Oh, maar het verplichte geneuzel van de feestdagen mogen ze van mij ook best houden. Daar hou ik niet van. Maar de sfeer die nu in de winkel hangt en straks als de echte bomen er zijn die is zo gezellig. Al die mensen die een boom komen uitzoeken. Sommige die met de eerste de beste tevreden zijn en dan de klanten die op voorhand al zeggen dat ze lastig zijn, omdat ze zo onderhand elke boom willen zien op zoek naar de mooiste. Ik vind het niet lastig, zou het zelf ook doen. De mooiste willen hebben. De lastige klanten....dat zijn de klanten die op 24 december nog zo veel keus willen hebben, dat ze ook nog de perfecte boom kunnen hebben. En, tja als ik die keus zou hebben, dan heb ik wat verkeerd gedaan, want dan zou ik teveel bomen ingekocht hebben...en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Oh... en dit jaar wordt het extra gezellig want bij mijn buurman (een restaurant) is gluhwein en erwtensoep te halen. Leuke muziek erbij en dan hebben we alleen nog maar sneeuw nodig om het plaatje compleet te maken....
Heb je de poep al gevonden, saffier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |