Euh, volgens mij vanaf begin september. of de laatste week augustus. Maar daar ongeveer. Maar ik sta nu alweer twee weken stil. Dus weer even streng voor mijzelf zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef bixister het volgende:
zumba? klinkt goed!bij ons tuttebellensportclubje doen we allerlei dingen door elkaar, dan weer steps, dan weer aerobics-met-danspasjes, dan weer iets 'combat'achtigs. wel leuk die afwisseling!
7 kilo: hartstikke goed man eh vrouw. daar zou ik al heel blij mee zijn! hoe lang heb je daarover gedaan debuuv?
Wij hebben een abo op de sportschool, maar zijn er sinds de vakantie nog niet geweest....veel te druk enzoquote:Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef snoopy het volgende:
Geeft niks Viev, gaan jullie maar lekker met elkaar hoor. Da's veel leuker dan zo'n stel 'onbekenden' erbij
Ha toevallig miss-sly. Ik zat ook al zo te denken over sporten enzo maar ik het zie het niet gebeuren op korte termijn en daarom leek zo'n Wii me wel wat.
Ik vind het al een heel gedoe elke avond met Jen in bad.quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
met 3 kinderen onder de douche vind ik trouwens ook knap!
kwestie van lopende band werkquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
met 3 kinderen onder de douche vind ik trouwens ook knap!
Ik lurk voornamelijk, maar als ik eens een vraag heb krijg ik altijd gewoon antwoord en hey... alleen daaral mee ben ik erbij gekomen in de OP met plaatjes.quote:Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat wel een beetje tussen te komen? Niet te veel kliekje waar niet gezellig mee te doen is?
Ik lurk er wel eens, maar het is zo on'-kent-ons dat het me een beetje afschrikt
Weet ik, het was ook meer om een beetje uit te leggen waar mijn reacties vandaan komen. Natuurlijk zeg jij dat alleen voor jezelf en niet voor anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:48 schreef Sugar het volgende:
Het is zeker niet mijn bedoeling mensen een slecht gevoel over zichzelf te geven. Sorry als dat zo is overgekomen.
En verder bedankt voor jullie reacties, ook de schop-onder-konterige, hoor. Maar ik bedoel er dus echt niks mee naar anderen toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |