abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63101233
zumba? klinkt goed! bij ons tuttebellensportclubje doen we allerlei dingen door elkaar, dan weer steps, dan weer aerobics-met-danspasjes, dan weer iets 'combat'achtigs. wel leuk die afwisseling!
7 kilo: hartstikke goed man eh vrouw. daar zou ik al heel blij mee zijn! hoe lang heb je daarover gedaan debuuv?
  maandag 10 november 2008 @ 14:06:56 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63101242
Ow en Vamp, wat vreselijk onhandig en stom! Ik weet nog dat ik voor mijn borstoperatie toen ook redelijk wat stampij heb moeten maken voor ik hulp had.

Welk deel van nederland woon je? anders kom ik je wel helpen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63101324
ja vamp. schandalig hoe die regelingen zijn uitgekleed. zoek 't maar uit, is de boodschap. heb je andere familieleden of buren die in kunnen springen?

debuuv, volgens mij was 't tilburg, lijkt me niet echt om de hoek voor jou.
  maandag 10 november 2008 @ 14:11:08 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63101331
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef bixister het volgende:
zumba? klinkt goed! bij ons tuttebellensportclubje doen we allerlei dingen door elkaar, dan weer steps, dan weer aerobics-met-danspasjes, dan weer iets 'combat'achtigs. wel leuk die afwisseling!
7 kilo: hartstikke goed man eh vrouw. daar zou ik al heel blij mee zijn! hoe lang heb je daarover gedaan debuuv?
Euh, volgens mij vanaf begin september. of de laatste week augustus. Maar daar ongeveer. Maar ik sta nu alweer twee weken stil. Dus weer even streng voor mijzelf zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63101343
Lekker buuv, 7 kilo

Viev

Wel balen idd Vamp. Hopelijk komt er toch nog snel een oplossing...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63101402
Vamp dat suckt! Als ik in je buurt woonde kwam ik je helpen, maar daar heb je nu niet zoveel aan :-/
Saartje
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 14:18:09 #132
5428 crew  miss_sly
pi_63101495
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef snoopy het volgende:
Geeft niks Viev, gaan jullie maar lekker met elkaar hoor. Da's veel leuker dan zo'n stel 'onbekenden' erbij

Ha toevallig miss-sly. Ik zat ook al zo te denken over sporten enzo maar ik het zie het niet gebeuren op korte termijn en daarom leek zo'n Wii me wel wat.
Wij hebben een abo op de sportschool, maar zijn er sinds de vakantie nog niet geweest....veel te druk enzo
Ik wil eigenlijk graag gaan zwemmen, maar als ik soms de verhalen hoor over de drukte en dat je file moet zwemmen om baantjes te trekken, vergaat de zin me ook. Misschien toch maar eens gaankijken in het vernieuwde sportfondsenbad.

Vamp, wat idioot! Stellen dat de partner maar bij moet springen, is wel erg kort door de bocht. Dat kan lang neit in iedere situatie zomaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 november 2008 @ 14:27:10 #133
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63101715
Vamp, dat kunnen ze toch niet zo maar maken?

Ik ben sinds een paar weken bezig met 'start to run' en dat gaat best goed. Ok, ik val er geen gram van af, maar m'n conditie gaat wel met sprongen vooruit
Drie keer in de week ga ik lopen, ik kleed me om terwijl Swets met de kinderen onder de douche staat en als het hele spul ligt ga ik de deur uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63101791
wow, 3x per week. knap!
met 3 kinderen onder de douche vind ik trouwens ook knap!
pi_63101847
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
Ik vind het al een heel gedoe elke avond met Jen in bad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63101864
Eh nee, geen teamsport Dat vind ik zo mogelijk nog erger dan de sportschool. Ik ben geen mensen-mens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 14:35:34 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63101923
zoooo ik ga even buurten op de nieuwe locatie van mijn oude opleiding
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 10 november 2008 @ 15:02:18 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63102705
Vamp daar ben je mooi dan mooi klaar mee....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 10 november 2008 @ 15:42:26 #139
3011 E.T.
pi_63103980
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
kwestie van lopende band werk
Swets laat het water warm worden enzo, ondertussen kleed ik Nienke uit en geef haar aan Swets. Dan kleed ik Tijn uit en schuif die erbij onder de douche. Saskia kleedt zichzelf uit en gaat er ook bij. Saskia en Tijn spelen lekker samen. Dan haal ik Nienke weer op om af te drogen, Swets gaat Tijn en Saskia wassen, hij droogt zichzelf af terwijl Saskia en Tijn nog even spelen. Dan Tijn afdrogen, Saskia nog even in d'r eentje spelen terwijl Tijn nog een flesje drinkt en ik Nienke voedt. Allemaal kussen en knuffelen op het grote bed en dan tandenpoetsen en naar bed.
Meestal zijn we om 19.15 a 19.30 klaar en dan ben ik dus om 20.00 weer thuis van hardlopen

Gaat prima zo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 november 2008 @ 15:45:14 #140
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63104079
Goed zeg ET. Ik heb het geprobeerd maar kan met mijn bekken helaas nog niet hardlopen. Maar ik ga lekker naar de sportschool. Heerlijk om zo met je conditie/lijf bezig te zijn.
Lekker douchen!
pi_63104139
Wat vervelend Vamp! Je zou contour nog kunnen bellen. Misschien dat zij iemand weten die je alvast een aantal uur kan helpen. Erg vervelend zo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 15:48:42 #142
3011 E.T.
pi_63104193
Ik was ook erg bang voor m'n bekken, maar door het lopen train je daar ook spieren en zo lang ik dus heel rustig aan doe (ik loop sommige lessen ook dubbel, om nog rustiger op te bouwen dan dat het programma al doet) gaat het dus hartstikke goed.
Ik kan nu ook weer pijnloos een paar keer per dag naar school lopen
  maandag 10 november 2008 @ 15:53:18 #143
3011 E.T.
pi_63104358
En nu ga ik een kinderwagenwiel schoonmaken
Smal stoepje bij school, er krioelt van alles aan ouders en kinderen door elkaar en in mijn ijver niemand omver te rijden reed ik met mijn linkerwiel door de hondenpoep

Ik snap dat niet van die honden-eigenaren he.. een smal stoepje, bij de ingang/uitgang van een school dus altijd hartstikke druk.. Ruim 't dan op! Of ga met je hond aan de overkant lopen (daar zitten ook gewoon bosjes naast het voetpad)
pi_63104466
ja belachelijk. hier laatst zelfs middenin de speeltuin. gatver! heel vies. en stom.
  maandag 10 november 2008 @ 15:57:37 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63104503
Getver E.T. Echt een rottig smerig karweitje!
  maandag 10 november 2008 @ 16:05:17 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63104760
E.T. Wat goor zeg!
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat wel een beetje tussen te komen? Niet te veel kliekje waar niet gezellig mee te doen is?
Ik lurk er wel eens, maar het is zo on'-kent-ons dat het me een beetje afschrikt
Ik lurk voornamelijk, maar als ik eens een vraag heb krijg ik altijd gewoon antwoord en hey... alleen daaral mee ben ik erbij gekomen in de OP met plaatjes. Ik heb daar overigens echt niks meer hoor!
Als je er echt tussen wilt komen is het gewoon een kwestie van meeposten en doorzetten. Beetje zoals hier zeg maar.
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:48 schreef Sugar het volgende:
Het is zeker niet mijn bedoeling mensen een slecht gevoel over zichzelf te geven. Sorry als dat zo is overgekomen.
En verder bedankt voor jullie reacties, ook de schop-onder-konterige, hoor. Maar ik bedoel er dus echt niks mee naar anderen toe.
Weet ik, het was ook meer om een beetje uit te leggen waar mijn reacties vandaan komen. Natuurlijk zeg jij dat alleen voor jezelf en niet voor anderen.
pi_63104890
Het is hartstikke gezellig en als je wilt, zit je er zo tussen. Anders zeg je maar dat je een vriendinnetje van mij bent.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 16:17:44 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63105107
wie is er hier handig met het verzinnen van leuke teksten?

a.s. zaterdag is het dus een speciale avond bij ons in de zaak, en nu wil ik via de hyves onze vaste gasten naar de zaak krijgen.
Maar wil dat op een leuke orginele mannier doen.
Iets met zwartepieten die komen werken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 16:22:22 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63105229
Wat zoek je precies, Bar?

O wacht, je hebt onderwijl ge-edit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63105256
hmmm bar, geef eens wat meer om mee te werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')