Verhuis dan maar niet naar Duitslandquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef moussy het volgende:
regen *check* wind *check* koud *check*
Ik ga maar verhuizen
Ik wilde nog wel met onze klapkar bij je in je tuin komen wonenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verhuis dan maar niet naar Duitsland
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef RockabeIIa het volgende:
smorgensik geloof dat ik herfst lekker vind. Komt vast door goed schoeisel ofzo...
Ja en ze was erg blij en opgelucht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:36 schreef Lishe het volgende:
Is het nog gelukt met de lampion, lb?
Nou ik had er gisteravond last van. Ik heb regelmatig meerdere fok-tabs open staan en gister was het me toch rete-traag zeg... maarja ik geef automatisch gewoon ziggo de schuldquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie IE over zijn nek gaat als je meerdere fok-tabs open hebt staan?
Hier slaat de boel dan gelijk vast.
Sowieso vreet FOK ineens geheugen lijkt het. Typen gaat met vertraging enzo. Zijn er meer?
Het is niet echt een vraag die ik hier aan mijn webmaster ga vragen.
Kein Problem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:44 schreef moussy het volgende:
Ik wilde nog wel met onze klapkar bij je in je tuin komen wonen
Niet alleen met Fok open hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie IE over zijn nek gaat als je meerdere fok-tabs open hebt staan?
Hier slaat de boel dan gelijk vast.
Sowieso vreet FOK ineens geheugen lijkt het. Typen gaat met vertraging enzo. Zijn er meer?
Het is niet echt een vraag die ik hier aan mijn webmaster ga vragen.
Ehm...quote:[b]Op dinsdag 11 november 2008 10:07 schreef BE het woord autisme terwijl ze iets anders bedoelt:
Ik ben redelijk 'autistisch' wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |