Welke van de twee?quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat hierboven staat dus
Zat al op KNVB.nl te zoeken maar kan er heel weinig over vindenquote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welke van de twee?
Zou fijn zijn als iemand een link zou hebben naar een betrouwbare bron.
Ik ben de betrouwbare bron.quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Emimich het volgende:
Welke van de twee?
Zou fijn zijn als iemand een link zou hebben naar een betrouwbare bron.
Als de regels sinds 2002 niet meer veranderd zijn dan is dit inderdaad de regel.quote:Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef _Mike_ het volgende:
Na 7 kaarten is het geloof ik elke kaart is een schorsing
5 7 8 9 10 11 enz
Geen idee wat er nu kloptquote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog één keer:
Na één gele kaart: Niet geschorst
Na twee gele kaarten: Niet geschorst
Na drie gele kaarten: Niet geschorst
Na vier gele kaarten: Niet geschorst
Na vijf gele kaarten: Wel geschorst
Na zes gele kaarten: Niet geschorst
Na zeven gele kaarten: Wel geschorst
Na acht gele kaarten: Niet geschorst
Na negen gele kaarten: Wel geschorst
Na tien gele kaarten: Niet geschorst
Na elf gele kaarten: Wel geschorst
Kan me niet voorstellen dat je met 9 gele kaarten nog niet bij elke gele kaart een schorsing hebt..quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
Vanuit het Ajax topic
[..]
Geen idee wat er nu klopt
quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Als de regels sinds 2002 niet meer veranderd zijn dan is dit inderdaad de regel.
http://www.vi.nl/NieuwsItem.htm?contentid=30778
Blijkbaar is het wel veranderd dan, aangezien van Hintum toen bij 4 kaarten geschorst werd.quote:Coach Ronald Koeman moet naast Sikora ook aanvoerder Marc van Hintum missen. De linksback incasseerde afgelopen weekeinde zijn vierde gele kaart.
Als dat zou kloppen dan is het: 5+2+2+2 etc.quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
Vanuit het Ajax topic
[..]
Geen idee wat er nu klopt
Raar dat Van Basten dat dan zegtquote:'Volgens mij had de arbiter gelijk', verklaarde coach Van Basten tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd. 'Luis benadeelt ons met al die gele kaarten, want hij is ongelooflijk belangrijk voor ons. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.'
5+2+2+2+2 etc. volgens jou dus.quote:Op zondag 9 november 2008 21:27 schreef Silenus het volgende:
Jongens, luister verdomme nu eens gewoon naar mij!
Ik heb het nota bene nog nagezocht in de reglementen van de KNVB dus NOG ÉÉN KEER!
EN NU WIL IK ER NIEMAND MEER OVER HOREN!
Groetjes, Silenus.
Kan die link iets specifieker? Ik kan niets vinden in welk KNVB-reglement dan ook over automatische schorsingen...quote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef Silenus het volgende:
Kijk maar even de KNVB-reglementen na. www.knvb.nl
quote:KNVB gaat minder snel schorsen
30 mei 2006 11:00
De tuchtcommissie vanaf de KNVB gaat van het seizoen 2006-2007 spelers minder snel schorsen. Tot op heden was een voetballer automatisch naar zijn vierde en zesde één wedstrijd geschorst, net als bij iedere volgende kaart na die zesde.
Verbeterpunten
Vanaf komend seizoen mogen de spelers in het Betaald Voetbal één gele kaart meer krijgen voor ze een duel aan de kant moeten blijven. Een voetballer wordt dan pas geschorst na de vijfde, zevende en negende gele kaart. Pas bij elf gele kaarten houdt iedere kaart meteen een duel schorsing in. Alle profvoetballers mochten na afloop van het huidige seizoen een formulier van de KNVB invullen met daarin mogelijke verbeterpunten. Bij de spelers van PSV was het schorsingbeleid één van de belangrijke punten die daarin werd aangegeven..
(Bron: KNVB)
Als je er; Na elf, en elke volgende, gele kaart: Wel geschorst, van maakt klopt het nog ook.quote:Op zondag 9 november 2008 21:27 schreef Silenus het volgende:
Jongens, luister verdomme nu eens gewoon naar mij!
Ik heb het nota bene nog nagezocht in de reglementen van de KNVB dus NOG ÉÉN KEER!
EN NU WIL IK ER NIEMAND MEER OVER HOREN!
Groetjes, Silenus.
Stond ook in het AD van vandaag idd. Dus pas vanaf je 11de (wel heel veul eigenlijk wil je dat halen, moet je zowat 1 op de 2 wedstrijden een kaart pakken) kaart word je bij iedere extra kaart geschorst.quote:Op maandag 10 november 2008 13:02 schreef WVVW het volgende:
[..]
Als je er; Na elf, en elke volgende, gele kaart: Wel geschorst, van maakt klopt het nog ook.
De specifieke link op de KNVB-website, blz. 47, Artikel 29, lid 2 a t/m d
Welke randdebiel heeft dit geschreven..?!quote:Op maandag 10 november 2008 11:46 schreef Kopbal het volgende:
KNVB gaat minder snel schorsen
30 mei 2006 11:00
De tuchtcommissie vanaf de KNVB gaat van het seizoen 2006-2007 spelers minder snel schorsen. Tot op heden was een voetballer automatisch NAAR zijn vierde en zesde één wedstrijd geschorst, net als bij iedere volgende kaart na die zesde.
Verbeterpunten
Vanaf komend seizoen mogen de spelers in het Betaald Voetbal één gele kaart meer krijgen voor ze een duel aan de kant moeten blijven. Een voetballer wordt dan pas geschorst na de vijfde, zevende en negende gele kaart. Pas bij elf gele kaarten houdt iedere kaart meteen een duel schorsing in. Alle profvoetballers mochten na afloop van het huidige seizoen een formulier van de KNVB invullen met daarin mogelijke verbeterpunten. Bij de spelers van PSV was het schorsingbeleid één van de belangrijke punten die daarin werd aangegeven..
(Bron: KNVB)
Kwam van www.psv.nl af.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Welke randdebiel heeft dit geschreven..?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |