Of dat natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt bv geen vreemde tongen
Dat alleen al
quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Moet je ook willen héquote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Je stelt je nu netjes voorquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef Kluts het volgende:
Tongen met wildvreemde mensen doe ik ook niet meer sinds mijn 17e geloof ik ja.
Iddquote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Kluts het volgende:
Maar er zit gewoon verschil in een leven als single, of een relatie. Zeker als je samenwoont ga je gewoon vaak op een wat andere manier leven. Moeilijk uit te leggen, maar het is niet zo zeer dat je iets laat voor een relatie, maar zo werkt het gewoon.
Als ik moest kiezen wist ik het wel hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
En als ik verkering heb wil ik flirten en daten en onzekerheid en zo
quote:Just - la la la la la - It goes around the world
Just - la la la la la - It's all around the world
Just - la la la la la - And everybody's singing
La la la la la - And now the bells are ringing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt dat meer aan jezelfquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bingoquote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?
Als je bij een relatie elkaar voldoende aandacht geeft, is die behoefte er toch helemaal niet.quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |