VVV kantoor, ik doe geen toerisme zoals je misschien zou denken, maar marketing (MBO 4) . Heb de opdracht gekregen om een kunstfietsroute op te zetten van begin tot eindquote:
Lijkt me leuk om te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
VVV kantoor, ik doe geen toerisme zoals je misschien zou denken, maar marketing (MBO 4) . Heb de opdracht gekregen om een kunstfietsroute op te zetten van begin tot eind. Heb van de Rabobank al een flinke subsidie gekregen (enige aanvraag die is goedgekeurd
) en van de gemeente heb ik ook al een mooie subsidie.
van 8 september tot 16 januariquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te doen. Hoe lang moet je nog stage lopen?
catostrofaal foutjequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van 8 september tot 16 januari. Vandaag niet, want ik ben ziek
_!!
Ik had laatst wel een grote fout gemaaktIk moest een brief sturen mbt belangrijke subsidie en ik had neergezet ''Geachte mevrouw de *********'' maar het moest ''meneer'' zijn
Weg subsidie
Dat is wel een blunder jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van 8 september tot 16 januari. Vandaag niet, want ik ben ziek
_!!
Ik had laatst wel een grote fout gemaaktIk moest een brief sturen mbt belangrijke subsidie en ik had neergezet ''Geachte mevrouw de *********'' maar het moest ''meneer'' zijn
Weg subsidie
Ja, idd. Op stage konden ze er gelukkig om lachen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
catostrofaal foutje
maar als stagair moet je nog leren natuurlijk
hmm.. ok. Zelf nooit ambities gehad voor dat soort functies, maar als je het leuk vindt.. Veel succes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ghehe, de leerlingenraad van school. Ofwel appeltje-eitje denk ik.
Ik hoop het, want anders ben ik er zo weer weg hoor. Het is op de hoofdlocatie allemaal goed geregeld maar wij zitten in een ander gebouw (andere plaats zelfs) en bij ons is het bagger. Ik hoop daar wat aan te kunnen doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben ook een klassenvertegenwoordiger geweest zodat het leek alsof we inspraak hadden. Die leerlingenraad die kan wel wat betekenen??
dankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
Ik vond m leuk Nico: ik moest lachen....zeer creatief wel
Okazaki? nee, dat doet niets bij mij, dus dat moet je toch even uitleggen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
ik ben ook echt op en top nerdBij de OS van die jaar....Liep er een Japanner rond met de achternaam okazaki
en ik moest gelijk ergens anders aan denken
![]()
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
Nico, nooit geleerd dat leraren geen humor hebben?
Mjah, lastigquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..
Nu lunch!
In de OP hoef niet, want zo vaak ga ik hier denk ik niet komen, zit vooral in klb-scquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
Sorry
wat hou zegt dusWelkom
Noel en Succes
![]()
zet jezelf in de OP
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Puala het volgende:
scooter niet op tijd klaar
Nu treinen vanmiddag
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?
je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijk
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimenquote:
zou helemaal mooi zijn. Wel voorzichtig doen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |