Ik hoop voor je dat het wat wordquote:Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef nicomart het volgende:
zometeen een bod uitbrengen op dat huisje en hopen dat ik serieus genomen wordt
Hostiquote:Op maandag 10 november 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Paula, hoe is het? Nog Last van je valpartij van vorige week?
Paula!quote:
Ja nogal, maar ben al lang blij dat er niets gebroken is. Hersenschudding ben je met een tijdje weer vanaf.quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Paula!![]()
Lastig dat je een hersenschudding hebt!
scheelt wel ja. Maar bont, blauw en stijf zijn is ook geen pretje, maar dat is geloof ik standaard bij een valpartij. Maar daar ben je hopelijk snel weer vanaf!quote:Op maandag 10 november 2008 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja nogal, maar ben al lang blij dat er niets gebroken is. Hersenschudding ben je met een tijdje weer vanaf.
Hoop ik ook, maar komt vast wel goed hoorquote:Op maandag 10 november 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
scheelt wel ja. Maar bont, blauw en stijf zijn is ook geen pretje, maar dat is geloof ik standaard bij een valpartij. Maar daar ben je hopelijk snel weer vanaf!
Zuur zeg, een hersenschuddingquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
HostiHoe is het met jou?
Ja nog veel last, alles bont en blauw. Ben ontzettend stijf geweest en heb uiteindelijk dus een hersenschudding opgelopen (ja het kan schudden) en daar nu nog veel hoofdpijn mee. Waarschijnlijk dus zo overleggen of ik vanmiddag thuis kan werken (donkerdere ruimte daar).
Van die hersenschudding zal ik over een paar dagen geen last meer hebben. Wel van mijn portomonee, 900 euro schade (700 ongeveer scooter, schoenen, broek en helm maken het 900). Heb de verzekering maar gebeld (ben all risk verzekerdquote:Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zuur zeg, een hersenschudding
Hopelijk heb je er niet teveel last van, maar sterkte er mee iig
Tja, begonnen aan een nieuw blok vandaag, nieuwe klasgenootjes enzo, dus heb er weer zin in maar ik moet de coursetracker nog melden dat ik in die klas zitHij is constant in bespreking
Je hebt de zin of verkeerd gelezen of ik heb hem verkeerd omschreven. Ik bedoelde dat de scooterschade 700 was en dat de helm, broek en schoenen er nog eens 200 euro bovenop hebben gegooidquote:Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
Helm maken? Neem aan dat je een nieuwe helm neemt of is hij goed onderzocht op schade? Helmen willen wel eens de neiging hebben om na een val (onzichtbaar) te scheuren en daardoor niet best meer te werken.
Scheelt misschien geld, maar alles beter dan blijvend hersenletsel! Vooral omdat je nu een hersenschudding hebt, zal de klap op je helm toch best flink zijn geweest.
En nee.. Dit is niet weer de strenge vent spelen, alleen pure bezorgdheid
Ah inderdaad.. als ik hem nu teruglees inclusief je uitleg, snap ik dat ik m verkeerd lasquote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt de zin of verkeerd gelezen of ik heb hem verkeerd omschreven. Ik bedoelde dat de scooterschade 700 was en dat de helm, broek en schoenen er nog eens 200 euro bovenop hebben gegooid.
Maar ik wil ook een nieuwe helm, want ik ben er zeker van dat hij niet veilig meer is. Alleen kan ik het zelf niet betalen, want het kost al gauw een 100-150 euro als je een echt goede helm wilt hebben. Vandaar dus dat ik het ga proberen te declareren.
Ja oké maar dat is logisch omdat je met een motor harder gaat denk ik. Maar goed, ik hoor nog wel van mijn verzekering denk ik of ik alles vergoed krijg. Heb graag mijn scooter gewoon in orde (mocht ik hem kunnen verkopen voor een goed bod doe ik dat) en ik heb 2 kappen waarop elk 3 krassen zitten.. dus het kan ook zijn dat ze zeggen dat ik dat niet vergoed krijg.quote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ah inderdaad.. als ik hem nu teruglees inclusief je uitleg, snap ik dat ik m verkeerd las
Goeie helmen zijn inderdaad duur, I know! Voor die 100-150 euro heb je wel een goeie scooterhelm, maar voor een motorhelm zit je zo op het dubbele
Laten we maar hopen dat je het vergoed krijgt dan.quote:Op maandag 10 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is logisch omdat je met een motor harder gaat denk ik. Maar goed, ik hoor nog wel van mijn verzekering denk ik of ik alles vergoed krijg. Heb graag mijn scooter gewoon in orde (mocht ik hem kunnen verkopen voor een goed bod doe ik dat) en ik heb 2 kappen waarop elk 3 krassen zitten.. dus het kan ook zijn dat ze zeggen dat ik dat niet vergoed krijg.
Haha, geduld is een schone zaak denk ik héquote:Op maandag 10 november 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je het vergoed krijgt dan.
is die kleremakelaar in gesprek
Gelukkig heb ik me dan gewassen vanochtend!quote:Op maandag 10 november 2008 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, geduld is een schone zaak denk ik hé
quote:Op maandag 10 november 2008 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me dan gewassen vanochtend!
Dat is nog meer geduld hebben dusquote:Op maandag 10 november 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij ging me terugbellen zij de telefoniste
jaquote:
Goh, jij ook al.quote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja
En ik hoopte het gewoon bij die telefoniste door te kunnen geven. Ik ben altijd zo'n ramp aan de telefoon.. ik wil gewoon zeggen: "Ik bied dit.. bel maar terug als je wat hoort, doei"
nee, het kan inderdaad alleen met die makelaar zelf. Het liefst stuur ik gewoon een mailtje maar dat kan nietquote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, jij ook al.Maar ik denk niet dat je dit bij de telefoniste kunt doen nee.. daar zul je wel die makelaar zelf voor nodig hebben.
Ik weet niet hoe mijn moeder dat heeft gedaan met haar huis.. nou ja, mijn oma's huis.
lol. Nou duimen dan maarquote:Op maandag 10 november 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
Ah.. daar was tie dus net..
Hij zei dat de vraagprijs en het bod wel redelijk ver uit elkaar lagen, maar hij ging het doorgeven. Hij zei dat het zou kunnen dat ze gewoon zouden zeggen dat het te laag was en geen tegenbod zouden doen, maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Ik was natuurlijk weer lekker bezig, met "Ja, mijn eerste voorstel is 110 euro."
Dan moet je die zetten. Of halen.quote:
Sterker nog, ze zijn m'n laptop kwijt en m'n iPod is bezorgd.quote:
Haha, dat is goed.quote:Op maandag 10 november 2008 13:02 schreef nicomart het volgende:
Als je een knokploeg nodig hebt, moet je het maar laten weten
Beetje poedersuiker is voldoende voor chaosquote:Op maandag 10 november 2008 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat is goed.
Ik was net van plan om wat Anthrax op de kop te tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |