dankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
Ik vond m leuk Nico: ik moest lachen....zeer creatief wel
Okazaki? nee, dat doet niets bij mij, dus dat moet je toch even uitleggen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
ik ben ook echt op en top nerdBij de OS van die jaar....Liep er een Japanner rond met de achternaam okazaki
en ik moest gelijk ergens anders aan denken
![]()
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
Nico, nooit geleerd dat leraren geen humor hebben?
Mjah, lastigquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..
Nu lunch!
In de OP hoef niet, want zo vaak ga ik hier denk ik niet komen, zit vooral in klb-scquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
Sorry
wat hou zegt dusWelkom
Noel en Succes
![]()
zet jezelf in de OP
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Puala het volgende:
scooter niet op tijd klaar
Nu treinen vanmiddag
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?
je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijk
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimenquote:
zou helemaal mooi zijn. Wel voorzichtig doen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |