Aangepast.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef Folkwin het volgende:
Zou TT titel aangepast kunnen worden:
[TK] [PS3] Call Of Duty 4
[TK] [PS3] Call Of Duty 4 (dit topic)
Alvast dank!
Dat ligt eraan hoe dik de telefoon + enveloppe is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:23 schreef blaze07 het volgende:
Hoi, weet iemand hoeveel het kost om een telefoon op te sturen? En hoeveel kosten komen hierbij indien verzekerd?
Alvast bedankt
Behalve in het weekend, in het geval van de Postbank naar bank of omgekeerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:18 schreef VampiricDemon het volgende:
Vaak dezelfde dag nog of anders 1 dag erna.
Van postbank naar een andere bank of omgekeerd kan zelfs tot 3 á 4 werkdagen duren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Behalve in het weekend, in het geval van de Postbank naar bank of omgekeerd.
quote:Op zondag 7 december 2008 03:36 schreef NanKing het volgende:
Ha! Ik was je voor.
OK, hij is op slotquote:Op zondag 7 december 2008 10:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Goedemorgen, mijn topic over gezochte Terry Pratchett boeken mag dicht, ik ben voorzien. Thanks
Ja hoorquote:Op zondag 7 december 2008 21:15 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Hallo, ik heb zojuist een thread geopend met 1 bluray-titel te koop. Mag ik nu een ander TK. openen speciaal gewijd aan mijn cd-singels die ik wil verkopen?
OKquote:Op maandag 8 december 2008 15:49 schreef T42 het volgende:
[TK] Bluetooth gps ontvanger
slotje is verkocht
OKquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:08 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] 3x 98A HP Laserjet serie 4/4m/5 toner
mag dicht, zijn inmiddels weg.
Iemand hier nog iets over? Ik heb niks meer gehoord van de gebruiker. Ik zeg; oplichter.quote:Op zondag 23 november 2008 21:51 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ik vertrouw de volgende verkoper voor geen meter. Deze zaterdag geregistreerd, accepteert alleen paypal (reageert niet meer als ik gewone bankgegevens wil hebben) en google op het emailadres levert vervelende ervaringen op.
[GEZ] PS2 eventueel met mankementen
[TK] XBOX360 games
Kan iemand eventjes kijken of het niet toevallig dezelfde gebruiker is als deze:
[TK] FIFA 09 PC
Misschien ben ik wel paranoide, maar er klopt hier iets niet.
Ik ga dus niemand meer betalen die paypal aanbiedt. De werkwijze is wellicht ook een tip voor de FAQ?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef NanKing het volgende:
Ik heb hem toen een pm gestuurd en vervolgens nooit meer wat van gehoord
Hij is ook niet meer op FOK! geweest daarna. (beiden niet trouwens)
Je hebt zelf gezien hoe zijn mailtje aan mij eruitzag. Paypal is voor mij een reden om paranoide te worden, niet zo zeer dat het een nieuwe user is.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:34 schreef NanKing het volgende:
Het gebeurt heel weinig dat mensen hier met paypal werken de paar keer dat ik ben tegen gekomen is het goed gegaan.
Wat erg belangrijk is hier is dat je altijd goed op blijft letten met wie je zaken doet zonder gelijk helemaal paranoïde te worden of achterdochtig naar elke nieuwe user.
Dus bekijk hoe de communicatie verloopt, hoe evt. eerdere deals zijn verlopen, vraag het ons hoe 't zit (zoals jij gedaan hebt) etc.
Maar onthoud goed dat niet elke nieuwe user een oplichter of een handelaar is.
Aangepastquote:Op woensdag 10 december 2008 17:50 schreef robbolo het volgende:
[TK] 2 Wii games te koop!
Er is nog maar 1 spel te koop, Mario strikers is verkocht.
Alvast bedankt
[TK] Mercedes 280SE bj1969quote:Mercedes Benz 280SE w108
Bj 1969 (import 2001 vanuit frankrijk) (belasting vrij)
80L tank LPG
white wall banden (2007)
automaat bak gereviseerd (in 2007)
apk tot 3 maart 2010 (dus om de 2 jaar keuren!)
¤ 6000,-
heb intressen in een VW ouder dan 25 jaar![]()
OK, gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef T42 het volgende:
effe veranderen in
[..]
[TK] Mercedes 280SE bj1969
en die foto's van spuiten mogen weg
tnx
Ja dat kan ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Schimmetje het volgende:
[TK] VW Polo sdi uit 1998
nieuwe prijs, kun de openingpost aanpassen?
ZIj ookquote:
quote:
Verdomme, ik kreeg nog ¤12,50 van die JoachimXXII.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
![]()
Edit: Ik was vergeten bij te zeggen dat de prijs naar 18 inclusief is gedaald, kan dat ook nog even worden aangepast? [TK] 1 Wii game te koop!
Oke, ik wacht het wel af, en het was maar ¤12,50, dus het valt mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef NanKing het volgende:
Al zijn accounts zijn geprullebakiseert. Ik heb echt zo ontzettend veel PM's gestuurd naar 'm en van tijd tot tijd kreeg ik netjes antwoord en beloofde hij weer van alles.
Ik heb nog 1 optie om hem te contacteren en dat is een email adres waarvan ik niet zeker van ben of hij 't nog gebruikt. (maar ik heb een sterk vermoeden van wel)
Het enige wat ik nu wel kan zeggen is dat hij de vorige keren wél alles heeft opgelost al heeft dat ook maanden geduurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |