abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63423924
Voor een Hongaar die (in Hongarije) vaak helpt in en om het huis zoek ik een PS2. Het mag een beschadigde zijn of eentje waar de kabels van missen of dat soort mankementen. Dingen die missen zijn vast her en der 'third-party' op de kop te tikken.

Maar wel zonder de bekende leesfoutenproblematiek! Het zou een beetje sneu zijn als die zigeuner (of half-zigeuner) daar een paar weken zit met een PS2 en hij kan er niks meer mee spelen. Het gaat erom dat het ding nog gewoon goed functioneert.

Heb je nog iets liggen dat je aan de straatstenen niet kwijt komt of ben je iemand die iets voor weinig kan missen, je maakt er een arme Hongaar erg blij mee.

Tips zijn welkom!

PS. Heeft zo'n ding een Hongaarse handleiding?
pi_63424033
ik heb er eentje, die perfect werkt maar de onderkant zit vol met krassen, maar nooit problemen mee gehad
gamezzz...gamezzzz..gamezzzzzzz
pi_63424334
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:56 schreef bluezzz het volgende:
ik heb er eentje, die perfect werkt maar de onderkant zit vol met krassen, maar nooit problemen mee gehad
Uiteraard een eerste belangrijke vraag: Wil je er vanaf?

En daarna, wat zit erbij? Is het een dikke of een dunne? En ook niet onbelangrijk, wat wil je ervoor hebben?
pi_63424365
hoi! het is de dikke, hij is eigenlijk helemaal goed maar als je m optilt zie je aan de onderkant behoorlijk wat krassen van het schuiven, ik wil er vanaf, ¤25 is hij voor jou met 2 controllers en 1 game (resident evil)

je hebt geen pm? of mail?
pi_63424368
ohja, en er zit geen memory card of iets bij
pi_63424473
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:27 schreef bluezzz het volgende:
ohja, en er zit geen memory card of iets bij
Dat is geen probleem, die kan ik vast nog wel ergens anders loskrijgen. Als hij geen leesfouten vertoont of in de nabije toekomst gaat vertonen (ik zou het echt heel erg sneu vinden als ik iemand op die manier ga teleurstellen), dan ga ik even bellen met degene die ervoor moet betalen en hem evt. komt ophalen.

Mail mij even op [oehlala], dan handelen we het daar verder af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nicolaas_Copernicaars op 22-11-2008 10:48:25 ]
pi_63425439
Slotje op aanvraag
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')