Aangepast.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:00 schreef Remake het volgende:
[TR][PS3] Saints Row 2
Hoe moet ik dat spel verkopen als delano.888 het een kutgame gaat noemen
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 18:48 schreef nelisb het volgende:
[TK] Diverse spullen voor pc,apple,dvds
Modem speedtouch is verkocht. Zouden jullie de foto weg kunnen halen en de tekst ervan in de openingspost kunnen doorstrepen.
Graag ook opmerking van Focker verwijderen.
Dank jullie!
Het is zeker vaag. Alleen voel ik mij niet zo geroepen om hier weer een apart topic over te openen. Ik heb het hier aangegeven en als de beheerders het niet van belang vinden om er mogelijk technisch iets mee te doen, heeft het vermoedelijk weinig zin om er weer een apart topic over te openen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:31 schreef NanKing het volgende:
Het is geen virus Kaspersky vindt 't wel malware. Maar Kaspersky is de enige die 't ziet en 't is gewoon een JPG
Ik raad je aan om even een topic te open in BUG of DIG want ik vind het echt een vaag probleem.
Typisch geval van een false positive.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:12 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het is zeker vaag. Alleen voel ik mij niet zo geroepen om hier weer een apart topic over te openen. Ik heb het hier aangegeven en als de beheerders het niet van belang vinden om er mogelijk technisch iets mee te doen, heeft het vermoedelijk weinig zin om er weer een apart topic over te openen.Probleem is nu ook niet meer reproduceerbaar, waarschijnlijk is er een icoon gewijzigd.
Abb97, VWS98quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Mijn topic is net gesloten omdat mijn laser schijnbaar illegaal is. Heeft iemand hier toevallig een kopietje waarin dat staat in het wetboek? Want sterke lasers worden ook in DVD-branders etc. gebruikt, en ik geloof niet dat verkoop daarvan illegaal is.
Donequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:05 schreef robbolo het volgende:
Zou graag de TT van mijn topic willen veranderen. Het ps3 spel is inmiddel verkocht, en heb alleen de wii spellen nog.
[TK] 2 Wii games te koop!
Van 't zelfdequote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] DVD-series, o.a. House, 24, Gooische Vrouwen, Melrose Place
Ik ben vergeten de [TK]-tag in de topictitel te zetten... Mea culpa!
Ik ga er even extra op lettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef witte_fantasie het volgende:
Zou iemand aub wat reacties in mijn topic willen verwijderen? Openingspost lijkt mij duidelijk genoeg.
Opgeschoondquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef nelisb het volgende:
Graag opmerkingen die niet van toepassing zijn verwijderen.
Bedankt weer!
Die reactie van Scorpio mag blijven staan. Heb er even op gereageerdquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:27 schreef nelisb het volgende:
Dank je! Maar ik zie geen verschil!
Zou je met name die van scorpie weg kunnnen halen.
Slotje zit erop. Nieuw topic is inderdaad wel even wat overzichtelijkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef henkSX het volgende:
Zou iemand dit topic op slot kunnen gooien? Topic was ontzettend onoverzichtelijk geworden.
[TK] DVD's en een game :)
Bij deze, en nog een fijne zondagquote:Op zondag 30 november 2008 10:30 schreef Gunner het volgende:
[TK] HP iPAQ 514 Voice Messenger
[TK] 2-poorts Startech KVM-switch
Slotjes graag
Graag gedaanquote:Op zondag 30 november 2008 19:53 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Epiphone LP Special
Gaarne prijsverlaging in de OP toepassen: 225 euro mag 200 euro worden
Danku
Aangepastquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef nelisb het volgende:
Zouden jullie foto lord of the rings kunnen verwijderen en de tekst doorstrepen.
Thanks!quote:Op woensdag 3 december 2008 05:10 schreef NanKing het volgende:
Hoe het kan dat er collectief overheen gekeken is door alle mods (inclusief door mezelf) snap ik niet maar software licenties zijn helemaal niet toegestaan hier
Wat is niet toegestaanSoftware(licenties) uitgezonderd spellen.
Ik pas je OP iig even aan.
Zoals je wiltquote:Op woensdag 3 december 2008 09:05 schreef nelisb het volgende:
[..]
Thanks!
[TK] Diverse spullen voor pc,apple,dvds gooi maar meteen dicht! Dat laatste verkoop ik toch niet meer!
Rogerquote:Op woensdag 3 december 2008 14:47 schreef w00h00 het volgende:
[TK] HTC Touch Diamond
Mag dicht, verkocht
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[GEZ] [GEZ] Beeldscherm-unit voor Fujitsu Siemens Amilo 1437G
Daar moet nog een tag voor natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 07:52 schreef ProbeerMe het volgende:
[TK] Athlon X2 BE-2350, MSI mobo & 3Gb OCZ geheugen mag dicht, is verkocht aan Party_P
Thx
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De eerste keer mag dat toch wel![]()
Dank u [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |