Dat ik nu Allstars heb die ik niet pasquote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:
En de klacht? Je had toch bier[ afbeelding ]
Ik kan wel ff een plaatje via google zoeken maar een digitale camera heb ik nietquote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef Desunoto het volgende:![]()
Post eens pics van je geruilde schoenen en je nieuwe All Stars!
Bij de baard van Zeus, dat zijn ook nog de foeilelijkste Hugo Boss' die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Schatgraver het volgende:
Nieuwe schoenen: [ afbeelding ]
Oude schoenen:[ afbeelding ]
Allebei lelijk, dus wat is de klacht?quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Schatgraver het volgende:
Dus eigenlijk heeft desbetreffende je een dienst geleverd?quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Schatgraver het volgende:
Goede ruil dus he?quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef memrtn het volgende:
[..]
Bij de baard van Zeus, dat zijn ook nog de foeilelijkste Hugo Boss' die ik ooit heb gezien.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft desbetreffende je een dienst geleverd?
Nieuw: HB 160, Allstars 60.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het prijsverschil tussen die twee paar schoenen.
Ja kom op zeg dat zijn toch heul geen schoenen, het is net een soortvan slipper met een sok erop geplaktquote:
Show me jouw mooie patta's maar dan.quote:Op zondag 9 november 2008 16:01 schreef error32 het volgende:
[..]
Ja kom op zeg dat zijn toch heul geen schoenen, het is net een soortvan slipper met een sok erop geplakt
Ik weet niet wat een patta is, maar volgens google image search is het schoen.quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Show me jouw mooie patta's maar dan.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef memrtn het volgende:
[..]
Bij de baard van Zeus, dat zijn ook nog de foeilelijkste Hugo Boss' die ik ooit heb gezien.
Die dingen zien er uit alsof ze 100 jaar oud zijnquote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef Rhythm het volgende:
Ik zal jullie eens even patta-les geven.
Natuurlijk is er maar één merk dat sportiviteit met degelijkheid én klasse combineert, en dat is uiteraard Puma. Dit zijn de prachtige schoenen van TR (Topic-Replyer, ik dus) die met een niet al te beste gsm-camera zijn gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik ze postte bedacht ik me al wat voor schoenen ik in hemelsnaam moest hebben om niet afgezeken te wordenquote:Op zondag 9 november 2008 17:02 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Die dingen zien er uit alsof ze 100 jaar oud zijn
Nee je hebt gewoon een kutsmaak.quote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Toen ik ze postte bedacht ik me al wat voor schoenen ik in hemelsnaam moest hebben om niet afgezeken te worden.
En ze zijn van.. Oktober. Misschien ben ik een intensieve drager.
Nee, je bent een intensieve SOA-drager jah..quote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Toen ik ze postte bedacht ik me al wat voor schoenen ik in hemelsnaam moest hebben om niet afgezeken te worden.
En ze zijn van.. Oktober. Misschien ben ik een intensieve drager.
Ik heb sinds kort de ultieme combinatieschoen:quote:Op zondag 9 november 2008 16:46 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een patta is, maar volgens google image search is het schoen.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met deze kan niet het precieze plaatje vinden
[ afbeelding ]
En dit in de winter/werk/uitgaan
Jij draagt zeker Allstarsquote:
Liever seks én SOA's dan geen seks en een kutlevenquote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Nee, je bent een intensieve SOA-drager jah..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |