Welk van de 2?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hoelaat komt onze boze neger/Marokkaan.quote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben benieuwd hoe het vandaag afloopt met dat ongeluk van gisteren
Ik ben een arme nepstudent...quote:Op zondag 9 november 2008 12:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo gedde ge niet autorijden?
Het is een Nederlander, dus dat scheelt.quote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoelaat komt onze boze neger/Marokkaan.
Ik heb een auto en OV. Alleen nog een rijbewijs.quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een arme nepstudent...![]()
Om de simpele reden dat ik geen auto heb en ik heb toch een ov -kaart, dus gratiiiieeesssch.
Plus ik heb geen bijbaan
Gratis treinen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker dakloze !
Hij kan zich toch wel wassen in en fucking stadsfontein ofzo !
Of in een gracht. !
Zelfs de conducteur deed 6 stappen achteruit.
Nasaal verkracht.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 12:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker dakloze !
Hij kan zich toch wel wassen in en fucking stadsfontein ofzo !
Of in een gracht. !
Zelfs de conducteur deed 6 stappen achteruit.
Doe is foto van je in je jas verstopt voor de zwerver posten.quote:Op zondag 9 november 2008 12:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nasaal verkracht.
Ik voelde mij gewoon letterlijk vies.
Die geur.
Het is werkelijk niet te beschrijven.
Iedereen ging met deo spuiten en dergelijke, maar het hielp niets !
En voor je gaat zeggen : JA VIKING DAN GA JE MAAR ERGENS ANDERS ZITTEN.
Dan is dit mijn antwoord.
STERF
Die trein zat zo vol dat het wel een treinreis uit de tweede wereldoorlog leek.
Ja eigenlijk wil ik ook een brommer of iets dergelijks aanschaffen, zodat ik met 30 graden van de zomer niet in het stikhete ov hoef...quote:Op zondag 9 november 2008 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een auto en OV. Alleen nog een rijbewijs.
Zo'n kankerhekel aan het OV.![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 12:43 schreef dagdag het volgende:
nog 3 dagen
en de dagdagounten verlopen
voor meer punten sms ruftendvarken naar 3333
hoeveel punten heb ik alquote:Op zondag 9 november 2008 12:43 schreef dagdag het volgende:
nog 3 dagen
250quote:
Die staat op de telefoon van een vriend, maar ik zal hem eens smsen dat hij die foto even moet sturen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is foto van je in je jas verstopt voor de zwerver posten.![]()
Welke trein was het trouwens? Hier zit ook zo'n stink zwerver wel eens in de trein. Complete coupe begitn te braken van dat wijf,
HOeveel ik?quote:Op zondag 9 november 2008 12:43 schreef dagdag het volgende:
nog 3 dagen
Als ik bier had gedronken had ik er wat van gezegd.quote:Op zondag 9 november 2008 12:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die staat op de telefoon van een vriend, maar ik zal hem eens smsen dat hij die foto even moet sturen.
Zit ik daar in mijn mooie nieuwe soilwork trui, compleet ingepakt met een sjaal en mijn blouse er voor.
En dan NOG RUIK JE DIE TERINGZWERVER.
Bij Odin's baard !
Ik heb nog nooit ever ever zoiets smerigs geroken.
Wacht maar tot de meet, dan komen wij voor het eerst in 5 jaar buiten, dat zal me toch een partij lekker ruikenquote:Op zondag 9 november 2008 12:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die staat op de telefoon van een vriend, maar ik zal hem eens smsen dat hij die foto even moet sturen.
Zit ik daar in mijn mooie nieuwe soilwork trui, compleet ingepakt met een sjaal en mijn blouse er voor.
En dan NOG RUIK JE DIE TERINGZWERVER.
Bij Odin's baard !
Ik heb nog nooit ever ever zoiets smerigs geroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |