Schandelijk ja. Terechte klachtquote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zat ik zo vrijdagavond in de stoptrein naar Utrecht, zit er tegenover mij zoeen vrouwmens, maar die was zo lelijk. Ze had de kop van rita verdonk en Silvester Stallone in 1en ze heette Yvette, maar dat was volgens mij niet zo, was ze was heul niet vrouwelijk en lelijke vrouwmensen die op mannen lijken moeten geen Yvette heten.
En ook zo, was ze een krantje aan het lezen, maar die wilde ik ook lezen, maar ze ging maar door met lezen want ze zag dat ik ook wilde lezen, maar dat wilde ze volgens mij niet![]()
Klacht: lelijke kankerhoer in de trein die Yvette heet
die zeggen yvette te heten he!quote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk moet er een speciale coupe worden gemaakt in de trein, speciaal voor lelijke mensen.
Er mogen geen bevestigingen zijn van het bestaan van dat lelijke mormel.quote:Op zondag 9 november 2008 02:42 schreef onlogisch het volgende:
Pics?
quote:Op zondag 9 november 2008 02:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er mogen geen bevestigingen zijn van het bestaan van dat lelijke mormel.
Zei ze ook dat ze doof werd van de paar verdwaalde beats uit je koptelefoon?quote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zat ik zo vrijdagavond in de stoptrein naar Utrecht, zit er tegenover mij zoeen vrouwmens, maar die was zo lelijk. Ze had de kop van rita verdonk en Silvester Stallone in 1en ze heette Yvette, maar dat was volgens mij niet zo, was ze was heul niet vrouwelijk en lelijke vrouwmensen die op mannen lijken moeten geen Yvette heten.
En ook zo, was ze een krantje aan het lezen, maar die wilde ik ook lezen, maar ze ging maar door met lezen want ze zag dat ik ook wilde lezen, maar dat wilde ze volgens mij niet![]()
Dat bepalen wij wel.quote:
U MAD?quote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef NoelGallagher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |