quote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nog maar 6 opgaven en ik snap het nog steeds!
quote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe van de Verve. 2e x vandaag. TOP plaat.
Die is ook erg mooi jaquote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind deze ook nogsteeds leuk![]()
quote:
tuurlijk is het 80% de vraag was 20-40-80%quote:Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Wat was nou het goede antwoord op de vraag over de katten ? Gezien de katten die hier in huis rondlopen (vooral slapen) zou ik zeggen dat het 80% is.
Okay dan zijn het dus gewoon echt luie beestenquote:Op zondag 9 november 2008 16:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk is het 80% de vraag was 20-40-80%![]()
die mafketels slapen hier ook echt te lang dus echt wel 80%
Relaxed man ! zeker laat geworden gisteren ?quote:Op zondag 9 november 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Half uurtje nu![]()
[..]
Heerlijk![]()
Maar veel te lang, en nu compleet gaar
Hoezo?quote:Op zondag 9 november 2008 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Relaxed man ! zeker laat geworden gisteren ?
Oh, dacht dat het over Feyenoord gingquote:edit:
Borisz, hej. Congratz met de AFC
quote:Op zondag 9 november 2008 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Jason Mraz - I'm Yours voor exact de 300e keer.
Feijenoord speelde ook goed, behalve wat blundersquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo?
Half 1 maar
[..]
Oh, dacht dat het over Feyenoord ging
Als je pas een half uur wakker bent dan zou je verwachten dat het super laat is geworden, maar half 1 valt nog wel mee.quote:
quote:Oh, dacht dat het over Feyenoord ging
Yeah ! op naar de 200 !quote:Op zondag 9 november 2008 16:49 schreef muisje-eliza het volgende:100 leden op DJ Sandstorm zn hyvesje
nieuw boek:quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef TheArt het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik vind voor het eerst een single van Ilse de Lange leuk
quote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nieuw boek:
confesions of the Art
quote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nieuw boek:
confesions of the Art
Dat is dan ook het erge. Normaal vind ik die populaire meuk niet zo leuk. Bijv. die CD van Amy Macdonald had ik al een jaar voordat ze hier op nummer 1 kwam. En opeens vond ik This is the life totaal verschrikkelijk, mede omdat ik em 20x per dag voorbij hoorde komen. Het is eigenlijk een complete nonsens reden, maar toch werkt het zo bij mij.quote:Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
maar... TheArt ze heeft toch wel een week op 1 gestaan. Best een populair plaatje
Eejquote:
Opzich wel een verhaal waar ik mij in herken. Soms is het wel leuk als een plaatje een hit wordt terwijl jij de plaat al veel langer draait, maar het kan ook averechts werken en zeker als de plaat 4 a 5 x op een dag op de radio is te horen. Ik vind je reden helemaal zo gek nog niet.quote:Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dan ook het erge. Normaal vind ik die populaire meuk niet zo leuk. Bijv. die CD van Amy Macdonald had ik al een jaar voordat ze hier op nummer 1 kwam. En opeens vond ik This is the life totaal verschrikkelijk, mede omdat ik em 20x per dag voorbij hoorde komen. Het is eigenlijk een complete nonsens reden, maar toch werkt het zo bij mij.
Kan je op die site alle Nederlandse competitiewedstrijden volgenquote:Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej, congratz met de FC
![]()
Voor over een paar minuten..
http://www.cybersportsusa.com/webgames/webgame.aspx?xmlfile=GroWBG110920081700%2Exml&uid=0&ssid=
Groningen vs BoZ
Er zullen ook wel veel meer mensen het zo ervaren, maar toch slaat het nergens op. Net als dat ik dan zit te hopen dat die muziek eindelijk eens bekend gaat worden bij het grote publiek (wat bij mijn muziek bij 75% van de gevallen toch nooit zal gebeuren vanwege niet commercieel genoeg) en als dan eens iets bekend is, dan keer ik me zowat tegen die muziek. Toch jammer.quote:Op zondag 9 november 2008 16:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel een verhaal waar ik mij in herken. Soms is het wel leuk als een plaatje een hit wordt terwijl jij de plaat al veel langer draait, maar het kan ook averechts werken en zeker als de plaat 4 a 5 x op een dag op de radio is te horen. Ik vind je reden helemaal zo gek nog niet.
Nope, helaas niet.. De Capitals doen het standaard wel en de andere clubs doen het soms, maar lang niet altijd. Erg jammer dat Sport 1 is afgehaakt want ook de NOS laat nu geen Nederlands basketball meer zien. Althans, incidenteel nog wel eens maar dan uiteraard alleen Den Bosch of Amsterdam.. Ligt lekker dicht in de buurt. debasketballsitevannederland is inderdaad een ramp, traag ookquote:Op zondag 9 november 2008 16:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan je op die site alle Nederlandse competitiewedstrijden volgenDaar zocht ik al een tijd naar aangezien het niet meer op Sport1 is en debasketballsitevannederland.nl eigenlijk een dramatische site is.
Er echt tegen keren heb ik niet zo heel snel of het moet een situatie zijn waarbij de plaat echt honderden keren on-air is geweest. De 75% is ook wel herkenbaar maar het maakt mij lang niet altijd echt uit of het een hit wordt of niet. Soms is het juist wel prettig.quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef TheArt het volgende:
Er zullen ook wel veel meer mensen het zo ervaren, maar toch slaat het nergens op. Net als dat ik dan zit te hopen dat die muziek eindelijk eens bekend gaat worden bij het grote publiek (wat bij mijn muziek bij 75% van de gevallen toch nooit zal gebeuren vanwege niet commercieel genoeg) en als dan eens iets bekend is, dan keer ik me zowat tegen die muziek. Toch jammer.
NOS had gister nog Leiden - Den Bosch in de samenvatting.quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.. De Capitals doen het standaard wel en de andere clubs doen het soms, maar lang niet altijd. Erg jammer dat Sport 1 is afgehaakt want ook de NOS laat nu geen Nederlands basketball meer zien. Althans, incidenteel nog wel eens maar dan uiteraard alleen Den Bosch of Amsterdam.. Ligt lekker dicht in de buurt. debasketballsitevannederland is inderdaad een ramp, traag ook
Oja, dat heb ik nog gezien ! die Kees... hij was goed bezig met zijn 6 op 6, 3-punters.quote:Op zondag 9 november 2008 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS had gister nog Leiden - Den Bosch in de samenvatting.
Dat is waar. Soms kan het absoluut prettig zijn als het niet bekend wordt.quote:Op zondag 9 november 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er echt tegen keren heb ik niet zo heel snel of het moet een situatie zijn waarbij de plaat echt honderden keren on-air is geweest. De 75% is ook wel herkenbaar maar het maakt mij lang niet altijd echt uit of het een hit wordt of niet. Soms is het juist wel prettig.
Jup, zal moeilijk worden om van BoZ te winnen want ze hebben toch wel een breed en scorende ploeg. Gelukkig win je niet zomaar van Groningen dus ze zullen wel diep moeten gaan.quote:Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is waar. Soms kan het absoluut prettig zijn als het niet bekend wordt.
BoZ goed van start trouwens.
Daar is ze !quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef TheArt het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik vind voor het eerst een single van Ilse de Lange leuk
De Capitals nemen nog lekker afstand aan het einde van de tweede periode zeg.quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Novastar.. nog niet gehoord vandaag. Mooie plaat.
Verhaal van Bart over zijn mobiele telefoon
Zekerquote:Op zondag 9 november 2008 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Capitals nemen nog lekker afstand aan het einde van de tweede periode zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |