Ja dat is waarquote:Op zondag 9 november 2008 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Yes - Owner of a lonely hart
Jammer dat dit nummer enkel gedraaid wordt, er zijn tal van andere nummers van Yes dat net zo goed is.
oeh we heben gister Transformers op blu-ray gekocht..straks gaan we m kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 11:31 schreef on_air het volgende:
Waarom is mijn eerste gedachte "Optimus Prime" als ik de TT lees?
Terwijl er niet eens Transformers staat.
Oja, Muijs zou natuurlijk ook goed kunnen maar zoals het er staat zou ik eerder iemand van 3FM verwachten die er nu werkt. Naja, we zien het allemaal wel.quote:Op zondag 9 november 2008 02:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen, wat dachten jullie van de DJ die nu reeds een maand (als het niet langer is) bij 3FM vertrokken is...? Juist, Martijn Muijs! Die zoekt namelijk nog naar een nieuwe zender, zoals ook op zijn weblog ( www.martijnmuijs.nl ) is te lezen. 1 + 1 = 2 zou ik zeggen.
Ekdom zie ik iig de komende jaren ook nog niet vertrekken, al zal 'ie wel eind volgend jaar een ander programma willen presenteren denk ik ipv. Arbeidsvitaminen (heeft 'ie ook al regelmatig in interviews vermeld).
En nu ga ik naar bed, truste!
Te gekke film trouwens.quote:Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oeh we heben gister Transformers op blu-ray gekocht..straks gaan we m kijken
en nog 1tje en ik heb 100 leden op DJ Sandstrom zn hyves
Dat blijft toch wel een echt fantastische plaat.quote:Op zondag 9 november 2008 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
I feel right, music sounds better with you!
Roelie !quote:
Jij houd dan ook wel van zeikmuziekquote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vond dat nummer van Michelle niet eens zo erg. Meisje op blote voeten.
Wist niet eens meer hoe die plaat ging maar na het horen van een stukje op 3FM weet ik weer waarom. Beetje een zeikliedje.quote:Op zondag 9 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vond dat nummer van Michelle niet eens zo erg. Meisje op blote voeten.
En dat viel mee?quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef borisz het volgende:
* Boris netjes een hoofdstuk financieel moduleren gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |