quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind Heer G ook een beauty, ook al is ie stoer en een drummert en gebruikt ie geen foundation
Maar je moet wel op bruut en holbewoner-achtig vallen, anders vind je het niets.
Maar heer G, kan erg bruut zijn hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind Heer G ook een beauty, ook al is ie stoer en een drummert en gebruikt ie geen foundation
Maar je moet wel op bruut en holbewoner-achtig vallen, anders vind je het niets.
Maar de mijne is ECHT leuk!quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zo zal iedereen zijn mr toch wel ideaal vinden? (wat anderen ook zouden zeggen?)
(ok en op alle fouten van mannen na natuurlijk maar dat lijkt me logish)
Echt wel, mijn mr is ook de liefste, knapste, slimste etcquote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zo zal iedereen zijn mr toch wel ideaal vinden? (wat anderen ook zouden zeggen?)
(ok en op alle fouten van mannen na natuurlijk maar dat lijkt me logish)
Bruut en lomp, vooral.quote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar heer G, kan erg bruut zijn hoor![]()
![]()
Dat geldt ook voor mij. Mr PF ziet er goed uit, maar niet het type waar ik op val. Gelukkig zijn er meer smaken, anders zou het een saaie wereld zijnquote:Op maandag 10 november 2008 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op mannen zou vallen, zou mr PF ook niet echt mijn smaak zijn, denk ik. Dan zou ik een échte vent willen. Zo eentje waarvan je weet dat 'ie je kan beschermen enzo
.
Klopt, jij hebt een lekker dingquote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt wel, mijn mr is ook de liefste, knapste, slimste etc
En ik ben dik
quote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt een lekker ding.
Ik heb weer zo'n buiquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee hè, gaan ze weer allemaal foto's van hun vent posten....
Als jullie maar niet denken dat ik mijn scharrels hier ga neerplempen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer zo'n bui![]()
Zullen we hierna foto's van lekkere wijven gaan posten!?
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook ergquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Nee hè, gaan ze weer allemaal foto's van hun vent posten....
Ik viel altijd op lelijk en aardig. Maar toen bleken ze onaardig te zijn en bleef er niets over. Echt een aanrader om eens eenquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Mr PF ziet er goed uit, maar niet het type waar ik op val. Gelukkig zijn er meer smaken, anders zou het een saaie wereld zijn
Naar die van jou ben ik ook heel erg benieuwd ja!quote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook erguiteraard!
Ja dat geloven we lekker niet zonder foto'squote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vent zou dat heul niet tof vinden als ik dat zou doen, wat dan weer erg jammer is want de mijne is ook erguiteraard!
quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef loveli het volgende:
Wel even Conleche waarschuwen, er staat me iets van bij dat pics van hunks gevaarlijk kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |