Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken.quote:Op maandag 10 november 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heerlijk even geslapen. Werd wakker omdat er iets of iemand op m'n raam klopte, en ik was helemaal blij, want normaal doet m'n vriendje dat, en ik had zo'n zin om hem te zien. Niet dus.
En nu ben ik een beetje verdrieitig, want hte vriendje zit in een crisis, en dat maakt mij ook verdrietig!
Iddquote:Op maandag 10 november 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken..
quote:Op maandag 10 november 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je wel een knuffel kunt gebruiken..
Ja, hier eignelijk ook wel. Vriendje is gek op beesten. Maar, het regent hier alleen maar, en dan is dat eigenlijk niet zo heel leuk...Of misschien ook wel...quote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
AKnynke! *aai*
Stuk lopen in mooi natuurgebied al dan niet met beestjes, waar je dan evt foto's kan maken, is bij ons wel populair*saaie muts*
Nope...quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen thuiszorg? En kan je partner geen zorgverlof opnemen?
Het is wel schattig en ik heb geen vriendinnen waar ik dat mee doequote:Op maandag 10 november 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
PF, dat vriendje van je, met zijn foundationen hand- en voetcreme
Het is wel een echte metro-man geloof ik he? Vind je hem wel mannelijk genoeg dan?
Heb je af en toe niet zoiets van 'Arghhh, doe holbewoner-achtig!"
Even verder bijlezen!
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is wel schattig en ik heb geen vriendinnen waar ik dat mee doe![]()
Soms maak ik een schijn sla/schop beweging (kickboks move) en dan jammert hij dat ie niet van lichamelijk geweld houdt en dat dat zo barbaars is.En dat hij liever nooit zal vechten, ik weet ook zeker dat hij 't sowieso niet wint
Maar buiten dat, ach bij barbaarsheid heb je ook weer allemaal andere nadelen
Vanwege mijn pony moet ik nu de haarlak van mijn vriend lenenquote:Op maandag 10 november 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.
Maar ik zou gek worden van een man die mijn haarlak zou gebruiken, laat staan foundation gebruikt!![]()
Maar gelukkig, smaken verschillen
Oh my....quote:Op maandag 10 november 2008 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou eigenlijk gebruik ik meestal zijn haarlak, hij is ook de gene die mij op het idee bracht om een mini spray in je tas te hebben voor noodgevallen [ afbeelding ]
Wat is dat toch met mannen die haarlak gebruiken!?quote:Op maandag 10 november 2008 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vanwege mijn pony moet ik nu de haarlak van mijn vriend lenenverder gebruikt hij behalve dat en gel gelukkig niets
Nee, hij heeft helaas geen make up tips voor mijquote:Op maandag 10 november 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....
Ik zou steeds het idee hebben dat ik met Mari in bed lag
Wat doe JIJ hier nou.quote:Op maandag 10 november 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, hier eignelijk ook wel. Vriendje is gek op beesten. Maar, het regent hier alleen maar, en dan is dat eigenlijk niet zo heel leuk...Of misschien ook wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |