quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
WOUW. IK HEB EEN HAMSTER GEKREGEN VAN MIJN LIEVE VRIENDINNETJE EN MET EEN GAVE GANGENSTELSEL! EN ZE HEET DR.AWESOME EN IS HEUL GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand voor een trio
HA FAMILIELID!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen post ik wel foto van mij en dr.awesome!
Ga je die hamster ook kunstjes leren, zoals bier halen ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen post ik wel foto van mij en dr.awesome!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga nou eerst maar eens een keer samen film kijken!!!
JOA.quote:Op zondag 9 november 2008 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ga je die hamster ook kunstjes leren, zoals bier halen ofzo?
Eigenlijk moet je die hamster leren om crack te rokenquote:
Tis hier geen ONZ héquote:Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je die hamster leren om crack te roken
Ken je lachen.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ga je die hamster ook kunstjes leren, zoals bier halen ofzo?
IK HEB GISTER OOK JOUW VRIENDINNETJE HAAR GANGENSTELSEL VERKEND MET MIJN STOKSTAARTJE EN HET WAS OOK AWESOME ALLEEN JAMMER DAT HET NIET HEUL GAAF WAS DAT ER NOG SPOREN VAN JOU INZATENquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
WOUW. IK HEB EEN HAMSTER GEKREGEN VAN MIJN LIEVE VRIENDINNETJE EN MET EEN GAVE GANGENSTELSEL! EN ZE HEET DR.AWESOME EN IS HEUL GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nou begin ik soms te twijfelen of ik in KLB ben of in het HOMO tpoic, als ik soms de posts hier leesquote:
Foei!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand voor een trio
Grote hamster...quote:Op zondag 9 november 2008 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of pijpen, dat zou cool zijn he...
"Schat ik ga slapen, kom je?"
"Neuh, ik heb m'n hamster toch?"
Ik moet spontaan aan een afleverign van South Park denken.quote:Op zondag 9 november 2008 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of pijpen, dat zou cool zijn he...
"Schat ik ga slapen, kom je?"
"Neuh, ik heb m'n hamster toch?"
De humor is weer van ONZ niveau hoorquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou begin ik soms te twijfelen of ik in KLB ben of in het HOMO tpoic, als ik soms de posts hier lees
quote:
EN ALS JE ER OP STAAT DOODquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan neuk je d'r maar weer in slaap.quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
doe niet nou, m'n chick ligt te slapen en ik kan niet zo hard lachen!!
en toch postenquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou begin ik soms te twijfelen of ik in KLB ben of in het HOMO tpoic, als ik soms de posts hier lees
Hoho! eerst 50 cent gooien hé? dan mag je erop stampen.quote:
Hoe kon ik dat vergeten!quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoho! eerst 50 cent gooien hé? dan mag je erop stampen.
Zullen we massaal de Marokkanen of een ander bevolkingsgroep de schuld geven?quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan neuk je d'r maar weer in slaap.
Ben je zelf ook homo of niet?quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoho! eerst 50 cent gooien hé? dan mag je erop stampen.
Puickend plan.quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zullen we massaal de Marokkanen of een ander bevolkingsgroep de schuld geven?
Gaan we hip doenquote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik swaffel haar wel ff heel hard, is ze zo nokkie!
Pics van je vrouwke?quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik swaffel haar wel ff heel hard, is ze zo nokkie!
quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ah het beestje is net wakkerquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat jij spontaan en uit het niets naar mijn sexuele geaardheid vraagt is wel erg verdacht.quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je zelf ook homo of niet?
quote:Op zondag 9 november 2008 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat jij spontaan en uit het niets naar mijn sexuele geaardheid vraagt is wel erg verdacht.
[..]
Dat jij spontaan en uit het niets naar mijn sexuele geaardheid vraagt is wel erg verdacht.
[..]
Is er niet iets anders dan voetbal?quote:Op zondag 9 november 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij gaan eerder tanken onder het genot van een potje voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |