Verkapt-kijk-mij-erbij-proberen-te-horen-door-blote-wijfen-te-posten-post.quote:
Dat is inderdaad de reden waarom ik plaatjes post en waarom niet eens de helft van alles wat ik tot dusver gepost heb uit blote wijven bestaat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-erbij-proberen-te-horen-door-blote-wijfen-te-posten-post.
Maar dan zou ik jou een plezier doen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
msnk, kanker nu eens op, halve miskraam
Je baasniveau is stijgende.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben geliefd![]()
Jullie zijn allemaal heel lief
Behalve msnk, die mag opkankeren
Ah, wat liefquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben geliefd![]()
Zometeen is het een grote brede neger!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen komt die vent langs waarvan ik de auto aan had gereden, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben geliefd![]()
Nee, die hebben sandalen, geen auto'squote:Op zaterdag 8 november 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen is het een grote brede neger!
En kettingen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die hebben sandalen, geen auto's
Leuke zaterdagavondquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef msnk het volgende:
In eerste instantie postte ik hier uit verveling, en zou ik weer vertrekken naar de overige (serieuzere) sub-fora. Maar dankzij jullie hartelijke ontvangst keer ik morgen denk ik weer terug
Leuk hè! Joe!
Law & Order kiekah und schlafen o/
Verkapte-ik-voel-me-weggepest-post.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef msnk het volgende:
In eerste instantie postte ik hier uit verveling, en zou ik weer vertrekken naar de overige (serieuzere) sub-fora. Maar dankzij jullie hartelijke ontvangst keer ik morgen denk ik weer terug
Leuk hè! Joe!
Law & Order kiekah und schlafen o/
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die hebben sandalen, geen auto's
Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef msnk het volgende:
Ben trouwens een Turk. Hoeven jullie er in ieder geval niet wakker van te liggen.
zoeen oude minivan. kras op auto van schoonouders en flinke schade aan de bumper van de anderequote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Watvoor auto was het die je aangereden had trouwens?![]()
Watvoor schade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |