abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63060244
ik lees hier al een tijdje rond en dacht, laat ik zelf eens een topic openen.

normaal ben ik een vrij rustige jongen, genoeg zelfbeheersing, word niet gauw kwaad en heb met de meeste mensen veel geduld.
ik heb echter wel eens periodes, en die duren nooit lang, het zijn eigenlijk eerder momenten, dat ik heel driftig word. meestal gaat er dan iets mis in mijn omgeving, dat hoeft eigenlijk maar iets kleins te zijn, of ik voel me sowieso niet oké, een beetje chagrijnig, op zich niets vreemds. ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft: dat de dingen niet gaan zoals je wil dat ze gaan, zonder dat daar een duidelijke reden voor is.

ik voel me dan niet lekker in mijn vel. meestal gaat dat gevoel snel over, duurt hooguit een paar uur. en dan 'lost het op' en ben ik weer in mijn 'normale' doen.

maar soms komt dat slechte gevoel ook ineens tot uitbarsting. een intens gevoel van woede en/of agressie. niet zozeer op mensen gericht maar eerder op spullen. dan MOET ik iets kapotmaken. dat kan een vel papier zijn dat ik in een keer aan stukken scheur of een pen die door midden breek. spullen van mezelf, dat wel, maar toch.

zo heb ik vanmiddag mijn mobiele telefoon op straat aan stukken gegooid. gewoon, omdat ik kwaad was. daarna is het ook gelijk weer over. ik heb de resten van het ding triomfantelijk in de prullenbak gegooid en ben boodschappen gaan doen.

hebben meer mensen last van dit soort 'oprispingen'?
jazeker kunnen wij dat.
pi_63060305
Tel is een keer tot 10.
Ik zwaai naar dieren.
pi_63060331
Nee dit is ook niet normaal, bezoek een psychiater
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63060332
Moet je niet doen
Is niet handig
Kost ook veel geld op de lange termijn aan dingen die je opnieuw moet kopen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_63060405
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef Geerd het volgende:
Tel is een keer tot 10.
ja dat zou natuurlijk kunnen helpen in die gevallen. maar soms (zeg: twee keer per jaar ongeveer) dan moet er iets uit, op zo'n manier. tot tien tellen zou het misschien juist verergeren, of anders alleen maar uitstellen.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63060406
Geen last van zoiets, gelukkig niet zeg.

Maar eh heeft het misschien iets te maken met bv een suikertekort op dat moment? Kun je ook van gaan flippen, of bepaalde kleurstoffen of koffie? Caffeine maakt je ook best opgefokt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63060972
Ja ik heb dat ook weleens. Ik ben helemaal niet agressief, zoek nooit gevechten op etc. Maar als ik hier een topic lees over iets over bijvoorbeeld speculoos, dan kan ik wel licht ontvlambaar worden. Dan timmer ik zo een plank naar de tering. En wat jij bijv. zegt... met een vel papier Dat lukt mij niet, dan heb ik dat ding verwoest, ga ik mss lachen om dat totaal geen weerstand geeft.

HoiHoi
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:49:11 #8
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_63061215
helaas redelijk herkenbaar,
laatst heeft de salontafel het moeten ontgelden

maar nu is mijn vriendinnetje wel weer blij met de nieuwe tafel
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_63061267
hehe, mooi om te lezen dat ik niet de enige ben.
jazeker kunnen wij dat.
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:55:42 #10
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_63061387
ik ben trouwens over het algemeen ook een behoorlijk rustige jongen , maar heel soms heb ik ook zoiets, en dan MOET het er op de en of andere manier heel snel uit, en dan maakt het me echt geen reet uit wat er voorhanden is (mobiele telefoon heb ik ook wel eens tegen een muur aan gekwakt ( na her assemblage deed hij het vreemd genoeg nog wel ) maar ook heb ik een keer een deuk in mijn eigen auto getrapt , en zo heb ik nog wel wat dingen gesloopt waarvan ik later dacht "misschien had ik beter tot 10 kunnen tellen" , maar dat is dan toch al te laat.

en op zich is het achteraf meestal ook wel grappig eigenlijk als je terugdenkt
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:00:24 #11
231280 ScrapHead
The opposite of faith is fear!
pi_63061503
Herkenbaar, zo heb ik eens het glas van de oven gesloopt doen ik de ovendeur in een driftige bui dicht knalde.

Komt tegenwoordig (bijna) niet meer voor!
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:22:01 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63062031
En er is geen reden voor dat dat slechte gevoel tot uitbarsting komt?

Ik wil ook heel vaak als ik echt heel boos ben op iemand alles kapot maken. Ik heb me tot nu toe nog bijna altijd kunnen beheersten (met moeite). Het wordt wel steeds moeilijker, ik heb pas geleden nog een gat in de keukendeur geslagen
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:31:16 #13
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_63062263
Een keer in een driftbui een tube tandpasta van me af gesmeten
Wat heb ik daar een spijt van gehad.
Nooit helemaal uit de vloerbedekking kunnen krijgen
pi_63062370
Ik heb een keer als een para Brian door het glas van

zo'n deur heen gebeukt toen ik boos was
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:39:54 #15
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_63062471
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef Luxuria het volgende:
En er is geen reden voor dat dat slechte gevoel tot uitbarsting komt?
Prikkelbaar vanwege oververmoeidheid?
Dat zijn mijn moeilijke momenten.
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:51:41 #16
234232 Insallah
Sensual Seduction
pi_63062756
Mwa, ik sla gewoon keihard met mijn vuist op mijn bureau. Doet pijn, maar mijn agressie is dan weg.
pi_63062811
Je woede stapelt zich waarschijnlijk in de achtergrond op. Probeer te ontdekken wat er allemaal dwars zit, alleen jij kan er wat aan doen.
Psychiaters zijn zelf ook ziek in hun hoofd dus ik adviseer alleen echte goede psychiaters en geen RIAGG kutjes die in een portiekflat in R'dam een praktijk thuis hebben. Een gesprek kan je soms een idee geven waar de ellende vandaan komt.

Mocht het toch in je karakter zitten koop een boksbal of ga een ruige sport doen om je preventief te ontladen.

Ik had een collega die nogal wat apparatuur versleet ... was idd ook wel weer grappig

[ Bericht 57% gewijzigd door WillempieB op 08-11-2008 21:58:59 ]
pi_63063069
Ach, heeft iedereen wel eens. Psycholoog heb je niet nodig, stel gewoon zelf de vraag aan jezelf; "Waarom?".
En natuurlijk een een hobby vinden waar alle agressie tot uiting mag komen.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63064769
Is normaal volgens mij, ik heb heeeeel soms dat ik iets of iemand gewoon helemaal kapot wil maken. Meestal doe ik het niet en dan ebt het weg.

pi_63064948
ruit boven de deur kapot gegooit omdat ik de deur te hard dicht smeet ...
stoel kapot geslagen omdat iets niet wilde lukken

ehm...verder heb ik ook wel de nodige kneuzingen gehad omdat de muur iets harder was dan ik had gedacht...
Maar verder ben ik wel een heel lief rustig meisje hoor ...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_63065054
Hier heb ik nou werkelijk nooit, maar dan ook echt nooit last van.

En volgens mij behoor ik daarmee tot een aanzienlijke minderheid.
pi_63065144
Volgens mij is dit niet normaal TS.
Ik heb dit werkelijk waar nog nooit gehad, en zou heel, heel erg schrikken als iemand in mijn omgeving zoiets zou hebben waar ik bij ben.

Kun je geen hulp gaan zoeken?
Die agressie moet ergens vandaan komen...toch?
Make my day!
pi_63065176
Sommige mensen denken destructieve dingen ... anderen voeren het daadwerkelijk uit.

Xeanor ik heb er ook geen last van. Ik zoek een rustige plek om te tot rust te komen als ik boos en agressief ben.
pi_63065843
Ik heb een keer tijdens een driftbui een gat geslagen in de deur van mijn houten kast. Mijn knokkels waren helemaal blauw. Gelukkig heb ik nooit iemand iets aangedaan, hoewel het één keer bijna was gebeurd.

Het is een teken van zwakte. Sommige mensen worden agressief als ze de controle verliezen over wat er gebeurt in hun leven. De ratio is even niet sterk genoeg om de emoties onder controle te krijgen. Dat gebeurt bij vrijwel iedereen weleens.

Ik raad je aan met een psycholoog erover te praten als het vaker dan incidenteel gebeurd of wanneer je anderen in gevaar brengt. Erkenning van je probleem is stap één.
pi_63065878
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:24 schreef Fakkan het volgende:
Ik heb een keer tijdens een driftbui een gat geslagen in de deur van mijn houten kast. Mijn knokkels waren helemaal blauw. Gelukkig heb ik nooit iemand iets aangedaan, hoewel het één keer bijna was gebeurd.

Het is een teken van zwakte. Sommige mensen worden agressief als ze de controle verliezen over wat er gebeurt in hun leven. De ratio is even niet sterk genoeg om de emoties onder controle te krijgen. Dat gebeurt bij vrijwel iedereen weleens.

Ik raad je aan met een psycholoog erover te praten als het vaker dan incidenteel gebeurd of wanneer je anderen in gevaar brengt. Erkenning van je probleem is stap één.
Ik sluit me hierbij aan.

TS, ben je niet bang dat je iemand wat aan kunt doen?

Ik neem aan dat TS een man is..ik ben een vrouw, en als ik ooit een man zo zou zien reageren, dan word ik bang ...en loop ik weg.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')