Nee, daar heb ik een neger voor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je gebruikt die fietspomp voor de banden op te pompen?
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Blauw kenteken ftw.
Ik moest lachen...quote:
Dat ding maakt een partij herrie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijn
kewlquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je niet topicje lopen in PTA?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding maakt een partij herrie.Het is gewoon 1 uitlaat die naar 2 gaat en via 2 potten de wereld in.
Maar misschien dat ik de originele stille pijp eronder doe. Dan loopt 'ie nog beter.
Maar, miscchien.Eerst de carburateurs afstellen, hij moet wat meer benzine krijgen.
MOMENT, IK BEN EVEN MIJN AUTO AAN HET STARTEN EN UITZETTEN TOT DE TANK LEEG ISquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
Af in de zin van afgemaakt? Dood?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb 'm nu 2 jaar en 2 maanden. Nu is 'ie af.
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Af in de zin van afgemaakt? Dood?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Dat zijn de mindere leuke dingenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |