Ja, die van beneden zijn weer bezig...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem is een richting? Rap/hardcore/trance?
Was ook niet de bedoeling, meer als in van; kutgrap.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je met je PI al aangeeft dat het een kutgrap is, maakt de kutgrap nog geen minder erge kutgrap.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier te trillen op mn stoel
Er zijn hier alleen maar terechte klachtenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Terechte klacht.
Jazz?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die van beneden zijn weer bezig...
Soort basgitaar ofzo...
Ik zit hier te trillen op mn stoel
Ik vind het niet zoquote:
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling, meer als in van; kutgrap.
Euro ongelood? Diesel? LPG?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Post dan iets grappigs met een kut.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenen je hebt gewoon kutte kutgrappen. Dit was er eentje uit de laatste categorie.
Soort van honky tonky -muziek ofzo...quote:
Kutte kutgrappen moeten ook gemaakt worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenen je hebt gewoon kutte kutgrappen. Dit was er eentje uit de laatste categorie.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euro ongelood? Diesel? LPG?Mja k dacht al, aan iemand anders de eer vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Snoeiharde metal?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van honky tonky -muziek ofzo...
Ik draai nu ook keihard muziek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k dacht al, aan iemand anders de eer vandaag
Uiteraardquote:
Slipknot - Dead Memoriesquote:
Ja, en dan voluit afspelen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slipknot - Dead Memories![]()
Zal ik jouw nr eens downloaden?
Lamb Of God is kenkergoed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slipknot - Dead Memories![]()
Zal ik jouw nr eens downloaden?
QFT en GMTAquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, vandaag was ik met m'n vriendin in de stad (heb een sexy broek gekocht, hihi) en we hadden de auto geparkeerd in de parkeergarage, en toen ik wilde wegrijden, reed ik keihard met de achterkant van de auto van m'n schoonouders tegen een andere auto aan. Ik schrok en reed snel weg
_!!!!
Falerquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, vandaag was ik met m'n vriendin in de stad (heb een sexy broek gekocht, hihi) en we hadden de auto geparkeerd in de parkeergarage, en toen ik wilde wegrijden, reed ik keihard met de achterkant van de auto van m'n schoonouders tegen een andere auto aan. Ik schrok en reed snel weg
_!!!!
Mini faalquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
_!!!!
Hoe kreeg je dat voor mekaar?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini faal![]()
Dat heb ik nou serieus nog nooit gehad, alleen met de bedrijfsauto __!
Keihard tegen respectievelijk een huis en een hek ...
Ik toch nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat zulks soort mensen sterven. Heel hard en heel vroeg.
Great Minds Think Alike.quote:
Ik ben een nerdquote:
1e keer dat ik het lees.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike.
Voor de zoveelste keer
Bwehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de knakkert die net een dag z'n rijbewijs heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |