Jij vindt het vast niet erg als je portemonee wordt gejat zeker met al je pasjes etc?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
Ik dacht dat deze dingen alleen gedragen werden door 50+ die bang waren om beroofd te worden van hun par euro als ze op dagtripje waren.
ik vond deze meer passen bij de types die deze onzin dragenquote:
zijn omaquote:
hhaha die prada sticker op een nokiaquote:
een lg PIEMOLquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
hhaha die prada sticker op een nokia
Het is een LGquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
hhaha die prada sticker op een nokia
jij maakt kleine meisjes toch bang met je uiterlijk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
LG die maken toch allem magnetrons en tv 's ?
Bijna goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
De LG 800 chocolate was die mooie telefoon met die zwart oplichtende toetsen. Ik was er bijna voor gevallen, totdat ik de reviews las wat voor een baggertelefoon het wel niet was.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
Dat had waarschijnlijk een beter topic opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:38 schreef steeg het volgende:
ik las dat de wedstrijd tussen NEC - PORTO menens was. Maar dat had ik mooi verkeerd.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:38 schreef steeg het volgende:
ik las dat de wedstrijd tussen NEC - PORTO menens was. Maar dat had ik mooi verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |