abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63063919
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen psv. Ajax heeft al 4 wedstrijden tegen psv thuis niet meer gescoord
pi_63063992
Als je ooit van PSV kan winnen is het nu wel
pi_63064013
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef versteegrob het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen psv. Ajax heeft al 4 wedstrijden tegen psv thuis niet meer gescoord
We zijn waarschijnlijk iig favoriet. Dat is de laatste jaren wel eens anders geweest.
pi_63064079
Laten we maar eerst goed Sparta en Volendam doorkomen voordat we verder gaan kijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63064323
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Laten we maar eerst goed Sparta en Volendam doorkomen voordat we verder gaan kijken.
Voor die clubs hoef/mag je echt niet bang zijn kom op zeg.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:07:25 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63064396
Al stellen we elf muppets op, we winnen elk jaar van Sparta in de Arena dus morgen ook.

De laatste 25 jaar 106 keer gescoord. En 13 tegen. Komt goed.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63064398
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63064408
quote:

[..]

Maar toch zijn dat 6 punten bij elkaar
pi_63064409
quote:

[..]

Tuurlijk niet, maar toch bestaat de kans dat ze het verkloten.
pi_63064446
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Silenus het volgende:
Al stellen we elf muppets op, we winnen elk jaar van Sparta in de Arena dus morgen ook.

De laatste 25 jaar 106 keer gescoord. En 13 tegen. Komt goed.
Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.
pi_63064494
Hopen dat de spelers die wedstrijden wel serieus nemen want anders ga je echt de bootin tegen Sparta. Zo slecht zijn die gasten ook weer niet.
pi_63064507
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
Utrecht voor de beker vond ik een zeer leuke en goede wedstrijd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:14:23 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63064551
Nahja, serieus nemen of niet, ik zeg dat we morgen met minstens drie goals verschil gaan winnen. En ik heb al heel wat wedstrijden goed voorspeld dit jaar dus jullie mogen me allemaal uitlachen als het minder wordt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63064585
Als we 3 wedstrijden voor het einde van de competitie 12 punten los staan doe ik wel een voorspelling
pi_63064755
De reden dat PSV nu nog redelijk hoog staat is doordat ze zo'n makkelijk programma thuis hadden (Volendam, Sparta, Willem II, etc.). Elke moeilijk wedstrijd op papier hebben ze verloren.

Goede zaak, dit jaar moeten we onze kans grijpen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63064756
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lekker vergelijkbaar, het Ajax tegen WIllem II en het Ajax dat nu speelt. Zilina bijna een punt? No way.

Sparta moet gewoon 3 punten thuis zijn en Volendam heeft ook nog niets boeiends laten zien.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63064822
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef toma het volgende:

[..]

Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.
10,10,10,10,10,10
pi_63064847
Het zou wel leuk zijn als Huntelaar eens los gaat komen en tegen Sparta en Volendam begint met scoren. Zou erg belangrijk zijn tegen Psv en Az
pi_63064926
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Huntelaar eens los gaat komen en tegen Sparta en Volendam begint met scoren. Zou erg belangrijk zijn tegen Psv en Az
Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.
pi_63065130
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:23 schreef koningdavid het volgende:
De reden dat PSV nu nog redelijk hoog staat is doordat ze zo'n makkelijk programma thuis hadden (Volendam, Sparta, Willem II, etc.). Elke moeilijk wedstrijd op papier hebben ze verloren.

Goede zaak, dit jaar moeten we onze kans grijpen.
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.

Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
pi_63065216
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.

Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
Dat wil ik al 8 jaar
pi_63065237
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.
Volendam heeft een goede lijn keeper
pi_63065245
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat wil ik al 8 jaar
13
pi_63065264
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Volendam heeft een goede lijn keeper
Vind je het vreemd, zijn lichaamsbreedte is al genoeg om de helft van het goal te dekken.
pi_63065299
Wie van de fokkers gaat er in december naar de Zeelandhallen in Goes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')