We zijn waarschijnlijk iig favoriet. Dat is de laatste jaren wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef versteegrob het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen psv. Ajax heeft al 4 wedstrijden tegen psv thuis niet meer gescoord
Voor die clubs hoef/mag je echt niet bang zijn kom op zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Laten we maar eerst goed Sparta en Volendam doorkomen voordat we verder gaan kijken.
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Voor die clubs hoef/mag je echt niet bang zijn kom op zeg.
Maar toch zijn dat 6 punten bij elkaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar toch bestaat de kans dat ze het verkloten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Silenus het volgende:
Al stellen we elf muppets op, we winnen elk jaar van Sparta in de Arena dus morgen ook.
De laatste 25 jaar 106 keer gescoord. En 13 tegen. Komt goed.
Utrecht voor de beker vond ik een zeer leuke en goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
Lekker vergelijkbaar, het Ajax tegen WIllem II en het Ajax dat nu speelt. Zilina bijna een punt? No way.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
10,10,10,10,10,10quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.
Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Huntelaar eens los gaat komen en tegen Sparta en Volendam begint met scoren. Zou erg belangrijk zijn tegen Psv en Az
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:23 schreef koningdavid het volgende:
De reden dat PSV nu nog redelijk hoog staat is doordat ze zo'n makkelijk programma thuis hadden (Volendam, Sparta, Willem II, etc.). Elke moeilijk wedstrijd op papier hebben ze verloren.
Goede zaak, dit jaar moeten we onze kans grijpen.
Dat wil ik al 8 jaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.
Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
Volendam heeft een goede lijn keeperquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.
Vind je het vreemd, zijn lichaamsbreedte is al genoeg om de helft van het goal te dekken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volendam heeft een goede lijn keeper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |