Vond dat altijd een beetje het gevaarlijke aan het forum. Zolang je alles belachelijk maakt is het prima, maar als je bepaalde groepen eruit haalt heb je altijd het gevaar dat er een aantal idioten zijn die het serieus gaan nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:26 schreef RickoKun het volgende:
Al moet je geen neger of jood zijn als je daar komt
Done.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, niet mijn Electric Retard uit de lucht halen.
Dat stuk van necrofilie vond ik grappigerquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:24 schreef Nikmans het volgende:
Electric retard heeft een mooie guide over het jezelf van kant maken. TS zou dat eens door moeten lezen
Nadat het weer terug is natuurlijk
Ga weg vuige drakenaanbidderquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef Lente_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
www.lfgcomic.com Dit is pas een meesterlijke webcomic![]()
Richard![]()
![]()
At your servicequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Nosh het volgende:
Electric Retard en WoW-comics in één en hetzelfde topic. Straks post nog iemand Ctrl Alt Del, en dan is de driehoek der kutheid compleet..
quote:
Hoe de neuk kom ik aan Mr White dan? Want het is inderdaad Mr Brown..quote:Op zondag 9 november 2008 01:54 schreef Remake het volgende:
MR.White, de tering he , het is MR.Brown!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij heet ie niet mr. White, maar mr. Brown![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 01:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Het is Mr Brown!
Zozo, die durftquote:
dáárvoor moet je hier naartoe gaan:quote:Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zozo, die durft![]()
Kan er geen spotprent over Mohammed gemaakt worden?
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dáárvoor moet je hier naartoe gaan:
http://www.encyclopediadramatica.com/Mohammed
Hij heeft een spel gemaakt genaamd Muslim Massacrequote:Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zozo, die durft![]()
Kan er geen spotprent over Mohammed gemaakt worden?
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Heathen. het volgende:
Er zijn ook nog andere strips.. zoals xkcd ofzo.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dáárvoor moet je hier naartoe gaan:
http://www.encyclopediadramatica.com/Mohammed
Die komt van de (nu niet meer aanwezige) Electric Retard site.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:35 schreef Prism het volgende:
Sowieso respect als je dat paint ding in je OP zelf gemaakt hebt.
Inderdaad, Leonardo DaVinci, eat your fucking heart out.quote:
Richard is een keiharde BAAS!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:29 schreef Lente_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
www.lfgcomic.com Dit is pas een meesterlijke webcomic![]()
Richard![]()
![]()
Leg me dan eens uit waarom. En dan graag iets meer dan 'LOLOLOL HIJ SCHIET DIE NEGER MOEILIJK HARD DOOD GEK'quote:Op woensdag 19 november 2008 17:06 schreef Mr_DG het volgende:
http://www.electricretard.com/0004.html
Blijft t best.
Je verwacht het niet. Verder is het compleet gestoord, dat geeft het een humoristisch randjequote:Op woensdag 19 november 2008 17:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom. En dan graag iets meer dan 'LOLOLOL HIJ SCHIET DIE NEGER MOEILIJK HARD DOOD GEK'
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Verder is het compleet gestoord, dat geeft het een humoristisch randje
Ik vind het alleen maar erg knap gemaakt.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
serieus... leg het uit?
dit is toch alleen maar heel ziek?
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef remlof het volgende:
jordeeeh nog geen vier weken terug van een maandban, gaat op oude voet verder en negeert waarschuwing van een mod. Mail maar over drie maanden.
PBF was ook geniaal idd.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef Jossos het volgende:
De tekenaar van electric retard is een bewezen pedofiel. Goed die vetlap steunen jongens. Overigens is het net zo'n kutstrip als het knip+plak verhaal van Ctrlaltdel, en de autistenstrips van xkcd.
De enige webcomic die z'n gewicht in goud waard was, was Perry Bible Fellowship.
Best leuk, ja. Net even opgezocht, omdat ik niet wist wat het was. Bevalt goed,quote:Op donderdag 20 november 2008 02:03 schreef Maisnon het volgende:
Perry Bible Fellowship is geweldigmaar die wordt bijna nooit geupdate tegenwoordig
Ik kan er niet zo snel een bron van vinden die niet compleet achterlijk is, maar de gast staat in Minnesota op zo'n lijst van sexual offenders, oftewel kinderbepootelaars. En als je niet aan voelt dat zo iemand steunen fout is, wanneer hij al z'n sociopatische neigingen tentoonstelt op het internet, tja, dan zijn de verschillen in onze normen en waarden zo groot dat we het daar toch niet over eens zullen worden.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:39 schreef P8 het volgende:
[..]
PBF was ook geniaal idd.
Maar maakt het uit dat de tekenaar van ER een pedofiel is? Afgezien dat je daar wel een bron van mag posten, maakt zijn seksuele voorkeur niet uit voor de humor die hij maakt.
Je kan het vergelijken met Avril Lavigne. Ze is een kuthoer en kan niet zingen. Desalniettemin zal mijn piemel haar vagina niet misstaan.
PBF is er mee opgehouden helaasquote:Op donderdag 20 november 2008 02:03 schreef Maisnon het volgende:
Perry Bible Fellowship is geweldigmaar die wordt bijna nooit geupdate tegenwoordig
een sexual offender hoeft geen pedofiel te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 08:17 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo snel een bron van vinden die niet compleet achterlijk is, maar de gast staat in Minnesota op zo'n lijst van sexual offenders, oftewel kinderbepootelaars. En als je niet aan voelt dat zo iemand steunen fout is, wanneer hij al z'n sociopatische neigingen tentoonstelt op het internet, tja, dan zijn de verschillen in onze normen en waarden zo groot dat we het daar toch niet over eens zullen worden.
'Random' is niets meer dan een excuus voor hele domme, hele vervelende mensen om 'MONKEY CHEESE RAPE' te roepen en zichzelf tot koning van de moderne humor te kronen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Voor jullie christenen is het ziek.
Voor menschen die de genialiteit van zulksch random humor snappen is het hilarisch
Inderdaad alleen maar ziek, snap echt niet wie hier humor in ziet...quote:serieus... leg het uit?
dit is toch alleen maar heel ziek?
Nee, niet noodzakelijk. Maar in dit geval dus wel, ik vind het raar dat ik zo ook niet meer die bron kan vinden waar ik het gelezen had.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:34 schreef P8 het volgende:
[..]
een sexual offender hoeft geen pedofiel te zijn![]()
En daarnaast, als dit een een uitlaatklep is, waardoor hij zich beter kan inhouden, dan is dat alleen maar goed toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren ren ren ren ren ren ren ren ren fiets!
xkcd is ook al vrij lang vrij kut.quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef Agiath het volgende:
crl+alt+del was vroeger nog wel vermakelijk.
Tegenwoordig check ik xkcden Cyanide and Happiness, jammer dat Perry Bible gestopt is
Te laat.quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef classpc het volgende:
P.S. Scroll niet helemaal naar beneden
Hmmm, een appetijtelijke penis hoorquote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef classpc het volgende:
P.S. Scroll niet helemaal naar beneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |