Hij zal wel dichter staan bij jongens als Nasri en Wallcott lijkt me, waarschijnlijk een goede keuze mocht hij het worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet officieel. Ik denk eerder dat Toure dat is, al is Almunia ook al wel aanvoerder geweest. Maar ik denk dat Cesc het best aankan.
Clichy is een prima voetballer, maar foutjes van hem zijn ons al erg kostbaar geweest, dit en vorig seizoen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Horloge het volgende:
Ik denk dat Silvestre de nieuwe captain zal zijn.
Geschorstquote:
idd, als je al niet eens van man city kan winnen....quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:50 schreef tong_poh het volgende:
Ik krijg hier echt de schijt van.
Volgens mij kunnen ze beter het hele team te koop aanbieden en gewoon overnieuw beginnen. Dit elftal is ziek.
Voeg Stoke en Hull maar toe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
idd, als je al niet eens van man city kan winnen....
Nasri is even oud als Fabregas en ouder dan Walcottquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tja Hleb - Flamini - Fabregas - Wallcott (?) vorig jaar was toch wel andere koek, Denilson en Nasri zijn talentvol maar nog zo jong..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |