quote:
Je bent niet up to date jongen!quote:
Dat is het gezicht van spanning, spieren trekken samen.quote:Op maandag 1 december 2008 01:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik snap alleen die Kermit de Kikker look niet op dat plaatje waar hij met links wil uithalen.²
Dat is rechts.quote:Op maandag 1 december 2008 01:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik snap alleen die Kermit de Kikker look niet op dat plaatje waar hij met links wil uithalen.²
nog maar 8 punten..quote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Liverpool ook punten verspeeld. Wel leuk meegenomen.
Als je hem zo ziet lopen denk ik dat hij zijn (talkpoeder)bips juist te veel aandacht geeft. Hij is m.i. te wisselvallig, en ik baseer dit helemaal op niets.quote:Op maandag 1 december 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is jouw indruk over Gerald Nasri dit seizoen, Banshee? Laat ie zijn bipsen voldoende spreken?
Okequote:Op dinsdag 2 december 2008 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je hem zo ziet lopen denk ik dat hij zijn (talkpoeder)bips juist te veel aandacht geeft. Hij is m.i. te wisselvallig, en ik baseer dit helemaal op niets.²
Welke uitspraken had ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:08 schreef Fortitudo het volgende:
hahaha
wenger ff afgestraft voor zijn hautaine gedrag vooraf
dat hij verwachtte burnley ook te verslaan met reservespelersquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Welke uitspraken had ie gedaan dan?
Logisch toch maar het blijft de LC.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat hij verwachtte burnley ook te verslaan met reservespelers
je kan het wel denken, maar dan moet je het niet uitspreken, dan zijn de spelers van burnley nog eens extra gemotiveerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Logisch toch maar het blijft de LC.
Er zijn er maar weinig die anders verwacht hadden.
Lijkt me in dit geval sterk hoor. Die spelers snappen zelf ook wel dat Arsenal favoriet was. Al maakt het wel uit hoe Wenger het gezegd heeft, maar dat weet ik verder niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:43 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je kan het wel denken, maar dan moet je het niet uitspreken, dan zijn de spelers van burnley nog eens extra gemotiveerd.
Idem hier, ik had het ook nergens gelezen maar AW kennende zal het iig niet denigrerend zijn geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Lijkt me in dit geval sterk hoor. Die spelers snappen zelf ook wel dat Arsenal favoriet was. Al maakt het wel uit hoe Wenger het gezegd heeft, maar dat weet ik verder niet.
.
Precies, rust is belangrijker in deze drukke tijden. Laat ze zich maar mooi op de PL en CL richtten.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:32 schreef alors het volgende:
Nou ik lig bepaald niet wakker van een uitschakeling in de Careless Cup. Jammer maar helaas.
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |