dat dus!quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heerlijk om thuis te komen en deze uitslag te zien
Het was heerlijk om na lange tijd geen sport1 te hebben gehad deze als eerste PL wedstrijd te kunnen zien.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heerlijk om thuis te komen en deze uitslag te zien
inderdaad erg leuk! Vooral dat stukje over Wilshere vind ik geniaalquote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef Gunner het volgende:
De Arseblog van vandaag is weer briljant
quote:Jack is obviously not a mentally deranged cunt with the IQ of a wellington boot.
D'r is niks mis met de TT.quote:
Villa valt daar toch niet onder?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:06 schreef DutchGooner het volgende:
KAMPIOEN WORDT JE TEGEN DE KLEINTJES!!!!!
Alles buiten de top 4 is klein dus Villa ook mijn inziens, heb sowieso helemaal niets met die club.quote:Op zondag 16 november 2008 10:36 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Villa valt daar toch niet onder?![]()
Thuis mag dit natuurlijk niet gebeuren. Valt me wel op dat bij velen (niet bij jou overigens) de stemming weer helemaal is omgeslagen na vorige week. Deze wedstrijd past prima in het seizoen tot nu toe, voor Man Utd konden ze zich opladen en boven zichzelf uitstijgen maar ze laten verder gewoon te veel punten liggen om mee te doen.
Als je in de hoek zit waar de klappen vallen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal winger Theo Walcott has dislocated his shoulder while training with England ahead of Wednesday's friendly against Germany in Berlin.
BAGGER, kut interlands
12 weken volgens Engelse kranten, al lijkt me dat wat overdreven.quote:Op woensdag 19 november 2008 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Schouder uit de kom is aardig fucked op hoor..kost je weken.
Laat het 6 weken zijn, dan is het nog steeds kut want dan mist de belangrijkste maand in de premier league.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
12 weken volgens Engelse kranten, al lijkt me dat wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |