Kerkrade is toch wel het meest verschrikkelijke accent in Nederlandquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerlens/Kerkraads.
En ze is nog niet met me het bed in gedoken, dus dat kan de reden niet zijn. Misschien wel omdat het niet gebeurd is.
Ik ben al een dikke tien jaar weg, dus dat is zeker het geval, al heb ik het nooit bewust afgeleerd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kerkrade is toch wel het meest verschrikkelijke accent in Nederland.
Maar ga er vanuit dat je je dat snel hebt afgeleerd in 'het echte Nederland'
Da's sint maartenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
Het is dinsdag trouwens de elfde van de elfde realiseer ik me nu, dus de TT is nog actueel ook.
En tevens het begin van het carnavalsseizoen en de wapenstilstandsdag van de Eerste Wereldoorlogquote:
Misschien toch eens naar Kloonetrekke komen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb slechte herinnering aan laatste carnaval
Ik vier het al jaren niet meer, maar dat heeft voornamelijk met mijn woonplaats te maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:20 schreef Tegan het volgende:
Carnaval. Dit jaar ga ik het niet vieren. Alleen even de optocht kijken denk ik.
Jah ik was in Breda en ik was zoooo bezopen dat ik de rest van het weekend niet kon functioneren en ik had één van mijn harde principes over boord gezetquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar Kloonetrekke komen.Gaat het zeker over, schijnt heel gezellig te zijn.
Heel surrealistischquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar Kloonetrekke komen.Gaat het zeker over, schijnt heel gezellig te zijn.
Ik word er een beetje mee doodgegooid. Brabants dorpje, ze praten er onderhand het hele jaar al over. Meestal ga ik een dagje mee oid, en naar mijn carnavalspersoneelsfeest. Dit jaar ga ik lekker doen wat ik zelf leuk vind. (Vorig jaar tijdens carnaval naar de bioscoop geweest met maar vijf anderen in de zaal ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vier het al jaren niet meer, maar dat heeft voornamelijk met mijn woonplaats te maken.
Dat is wel super ontspannen! Maar even rustig een drankje daarna doen zal hem niet gaan wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word er een beetje mee doodgegooid. Brabants dorpje, ze praten er onderhand het hele jaar al over. Meestal ga ik een dagje mee oid, en naar mijn carnavalspersoneelsfeest. Dit jaar ga ik lekker doen wat ik zelf leuk vind. (Vorig jaar tijdens carnaval naar de bioscoop geweest met maar vijf anderen in de zaal ofzo.)
En je harde principe was niet zo hard te zuipen of wat??quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jah ik was in Breda en ik was zoooo bezopen dat ik de rest van het weekend niet kon functioneren en ik had één van mijn harde principes over boord gezet
uhuh.quote:
Nee, helaas niet. Vooral erg om buiten commentaar te krijgen van zatte mensen omdat je 'gewone' kleren aanhebt. Maar alsnog was dat erg tof. Ik was ook naar de Loos tijdens carnaval gegaan. Dat was ook tof, merendeel was wel verkleed, en er waren niet heel veel mensen, maar er was tenminste echt super muziekquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is wel super ontspannen! Maar even rustig een drankje daarna doen zal hem niet gaan worden
Sedannetje nog welquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat was de eerste keer ook wel duidelijk Sedannetje.
Niet het eerste de beste vrouwtje in de kroeg zoenenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je harde principe was niet zo hard te zuipen of wat??![]()
[..]
uhuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |