Goedemorgen mede crazy naamquote:Op maandag 10 november 2008 08:31 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen..
inmiddels ook op het werk.. moet over 15 minuten beginnen.. nu maar wat warme chocomelk pakken.. geloof dat dat vandaag wel handig gaat zijn ofzo.. en anders later nog maar wat red bull..
Dat doe je niet handig danquote:Op maandag 10 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
moet de rest van de week een kwartier langer werken omdat ik vorige week een uur te laat was op vrijdag
Ho eens snelheid duivelquote:Op maandag 10 november 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat doe je niet handig dan
Gekke M! Leipe Tilbo!![]()
* Sgele gaat even een taxi opzoeken en maar richting werk.
quote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
Goedemorgen Brabantse PIMPquote:Op maandag 10 november 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat doe je niet handig dan
Gekke M! Leipe Tilbo!![]()
* Sgele gaat even een taxi opzoeken en maar richting werk.
quote:
hier half brakquote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
om brak te kunnen zijn moet je toch iets geslapen hebben geloof ik..quote:Op maandag 10 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
tis weer Brak-Maandag
al ee ntijdje zoquote:
ja dat is het juist, ik heb een beetje té vast geslapen geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
om brak te kunnen zijn moet je toch iets geslapen hebben geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |