Die websitequote:Op zaterdag 8 november 2008 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De Google-Ads bij dit bericht geven www.nieuwnederland.info als optie.
Bij mij www.idee-s.nl , de creatie van fantasiewerelden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De Google-Ads bij dit bericht geven www.nieuwnederland.info als optie.
quote:Change we can believe in voor Nederland'.
Je kunt vaak interessante workshops volgen, meedoen in het debat, je krijgt spreekrecht op bijeenkomsten en ik heb geinteresseerd in politiek. Nu nog een partij vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:28 schreef BrandX het volgende:
Waarom wil je lid worden van een politieke partij, Halcon?
Ah zo! N goede vriend van mij is ook aan het zoeken naar de partij die het beste bij hem past. Zijn beweegredenen zijn echter anders, hij wil na zijn studie de politiek in. Ik was van daar uit dus nieuwsgierig naar je motivatiequote:Op zaterdag 8 november 2008 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt vaak interessante workshops volgen, meedoen in het debat, je krijgt spreekrecht op bijeenkomsten en ik heb geinteresseerd in politiek. Nu nog een partij vinden.
Ik zou later best de gemeentepolitiek in willen, al moet ik daar wel voor in NL wonen. Vooralsnog lijkt het me interessant, al kan ik niet echt een partij vinden waar ik me helemaal in kan vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah zo! N goede vriend van mij is ook aan het zoeken naar de partij die het beste bij hem past. Zijn beweegredenen zijn echter anders, hij wil na zijn studie de politiek in. Ik was van daar uit dus nieuwsgierig naar je motivatie
Van de PVV zou ik ook geen lid willen worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef sigme het volgende:
Tsja, van de PVV kan je geen lid worden..
Ik zou geen lid worden van CU/SGP als je geen overtuigd christen uit de protestants/gereformeerde hoek bent. CDA kan nog wel met een beetje welwillende houding tov god.
Maar als ik de OP lees zou je toch gewoon lid kunnen worden van de VVD? De VVD heeft nogal brede vleugels, het is binnen die partij helemaal niet ongebruikelijk om het niet eens te zijn met de partijlijn.
Ik zit niet in de VVD, maar volgens mij is de rechtervleugel van de VVD helemaal niet zo liberaal. Onverhuld. Dus ik denk dat je er prima uit de voeten zou kunnen.quote:Op zondag 9 november 2008 06:23 schreef Halcon het volgende:
Is het binnen de VVD "acceptabel" dat je je vraagtekens stelt bij het liberale drugsbeleid of is dat vloeken in de kerk?
De VVD is niet liberaal als het gaat om drugs. Zij zijn een grote voorstander van een verbod. Erg liberaal.quote:Op zondag 9 november 2008 06:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van de PVV zou ik ook geen lid willen worden.
CU valt sowieso al af aangezien ik me niet kan vinden in hun standpunten, SGP komt wat meer in de buurt, maar is toch een stuk radicaler en het eens zijn met een aantal standpunten is toch net iets anders dan je kunnen vinden in de manier van leven van SGP-aanhangers. Die valt ook af dus.
Is het binnen de VVD "acceptabel" dat je je vraagtekens stelt bij het liberale drugsbeleid of is dat vloeken in de kerk?
Hans van Baalen en A.J. Boekenstein zijn best redelijk te vergelijken met een John McCain bijvoorbeeld. Wellicht is VVD dus een betere optie dan CDA.quote:Op zondag 9 november 2008 07:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit niet in de VVD, maar volgens mij is de rechtervleugel van de VVD helemaal niet zo liberaal. Onverhuld. Dus ik denk dat je er prima uit de voeten zou kunnen.
Bovendien is de VVD een partij met veel debat - dus zelfs al zou je tamelijk alleen staan op punten, als je het goed weet te brengen wordt het wel gewaardeerd.
VVD is geen voorstander van een verbod. Het partijstandpunt is dat ze voor legalisatie van softdrugs zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 07:19 schreef Insallah het volgende:
[..]
De VVD is niet liberaal als het gaat om drugs. Zij zijn een grote voorstander van een verbod. Erg liberaal.
Google maar op Fred Teeven en Paddo's, of Mark Rutte en weed.
Heb de VVD niet gehoord toen men paddo's (ook een softdrug, check de definities maar) ging verbieden.quote:Op zondag 9 november 2008 07:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
VVD is geen voorstander van een verbod. Het partijstandpunt is dat ze voor legalisatie van softdrugs zijn.
Tsja, maar het liberaal manifest en de partijstandpunten liggen ook soms ver uiteen. Juist bijde VVD is het niet ongebruikelijk dat er binnen de partij nogal wisselende opvattingen zijn. De rechts-conservatieven versus de links-liberalen. Houdt de boel levendig (VVD is wel de gezelligste partij).quote:Op zondag 9 november 2008 07:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
VVD is geen voorstander van een verbod. Het partijstandpunt is dat ze voor legalisatie van softdrugs zijn.
Jij bent mijn EEUWIGE VIJANDquote:Op zondag 9 november 2008 07:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik de partijstandpunten lees dan is men voorstander van legalisatie.quote:Op zondag 9 november 2008 07:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb de VVD niet gehoord toen men paddo's (ook een softdrug, check de definities maar) ging verbieden.
Het liberaal manifest word ik niet vrolijk van, opvatting van bijvoorbeeld Hans van Baalen en de zijnen weer wel. Wellicht is VVD dan toch de beste optie. Ben jij lid van de VVD?quote:Op zondag 9 november 2008 07:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, maar het liberaal manifest en de partijstandpunten liggen ook soms ver uiteen. Juist bijde VVD is het niet ongebruikelijk dat er binnen de partij nogal wisselende opvattingen zijn. De rechts-conservatieven versus de links-liberalen. Houdt de boel levendig (VVD is wel de gezelligste partij).
Loop je nog steeds met dat idee of ben je er van genezen?quote:Op zondag 9 november 2008 07:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb een tijdje met hetzelfde idee gespeeld overigens (gemeente politiek in gaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |