Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Dat gezegd hebbende klinkt Michiel wanneer hij via de telefoon in de uitzending gehaald wordt ook heel anders dan zo over de microfoon.
Dus, als Gerard blijft beweren dat het een soundalike is, is een studioconfrontatie wel de enige manier om dat te bewijzen inderdaad!
Heul soms kwam hij akelig dicht bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Maricha trapt er niet in. Ik vind 't ook niet echt klinken...
Eerlijk gezegd vond ik de eerste paar seconden wel aardig maar daarna werd het toch wel snel een stuk minder overtuigend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw das juist goed, vond hem ook niet echt lijken..zou m niet inhuren Michiel
Misschien laatste tijd ook erg druk geweest en komt nu alles tot uitingquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een migraine-aanval... hij maakt zich te veel zorgen.... arm lief vriendje...
Hier ook nog even van harte met je brief die je gekregen hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
Ik zeg tijd voor de wisseling van de wacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |