Je kan je tieten nog insturen voordat we dat beslissen MLIquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:23 schreef MLI het volgende:
Wie zegt dat Harajuku de leider moet zijn trouwens?
Je snapt dat jij nu niet mee mag doen hèquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:23 schreef MLI het volgende:
Wie zegt dat Harajuku de leider moet zijn trouwens?
Ja, je moet wel weer gelijk posten hèquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
De strijd om de aandacht is begonnen?
Ja, dat je een topic opent, wil nog niet zeggen dat je de koningin bent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je snapt dat jij nu niet mee mag doen hè![]()
Kuub wederom? Ik stem voor Remlof.quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dat je een topic opent, wil nog niet zeggen dat je de koningin bent..
Ik vind gewoon dat we eerst moeten stemmen over de voorzitter, that's all. Ik stem Qu_Be.
Ja, wacht maar. Ooit, óóit wordt mijn ava gewaardeerdquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:29 schreef MLI het volgende:
Ik vind wel dat Harajuku's avatar irritant genoeg is.
En nu moet ik weer een verzoek in gaan dienen voor een nieuwe.
Remlof was altijd al in da groupquote:
Je verliest McCain!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:31 schreef Harajuku. het volgende:
MLI stemde als eerst, haar stemt telt, ik win, yaaaaaay
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet verliezen in míjn kliek
Ik ben leider van míjn kliek en jij bent erelidquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:44 schreef MLI het volgende:
Nou, dan zal ik namens Remlof de overwinning maar uitroepen?
Ok, mits ik in de kliek magquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:44 schreef MLI het volgende:
Nou, dan zal ik namens Remlof de overwinning maar uitroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |